Gå til innhold

HJELP! Pingen plutseleg til værs og redusert bandbreidde!

Anbefalte innlegg

Hei folkens, i kveld oppstod eit problem med breibandstilkoplinga mi. Leverandøren er BKK, og hastigheita skal vera 4MB. Eg har ikkje hatt dette problemet før.

I kveld merka eg at internett plutseleg gjekk utruleg treigt. Gjennom spelportalen Steam kunne eg sjå at pingen hoppa og dansa mellom 150 og 400, medan den vanlegvis ligg på 20-30. Speedometeret på itavisen.no viste at eg kun får 333kbits av mi til vanleg 4000kbits sterke linje.

Restarta routeren, og alt var tilbake til det normale i om lag 5 minutt. Deretter kom problemet tilbake.

Kva kan ha skjedd her? Til opplysning, det er her snakk om eit kabla nettverk, så det er ikkje sjanse for at ein fyr sitt og laste pr0n på eit trådlaust nett. Det er dessutan ingen andre i nettverket som lastar noko akkurat no. Dette er og forblir mystisk.

Nokon der ute som kan hjelpe? På førehand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows Update kan ha kicka inn, andre programer som kan ha kicka inn, Ctrl + Alt + delete for å se hvilke program som bruker det opp.... hvis det er ett ukjent program som du ikke kjenner til som trekker, skriv navnet på det som trekker i google og les om det er farlig program

For å være på den helt sikre siden Download Ad-aware og ett antivirus program og kjør de for å se om det er noen trusler som spyware and shit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...