GTS Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Leste ett innlegg her fo en liten stund siden at det gikk ann å modde kortet slik at det ville bruke visse Quadro2 funksjoner... Den linken som en bruker henviste til, gjald ikke mitt Gainward GF2ti 500 XP. Vet noen om npoen sider med modde guide for det kortet? Uansett...har noe prøvd og modde det, og fått et bra resultat? Merker dere noen bedre ytelse i f.eks. 3dMark? Hvordan er vanskelighetsgraden for moddinga..krever det liksom en superstø hånd, og en megabra loddebolt? Leste også at man kunne software modde kortet til ett quadro også...hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Kortet er akurat like bra i 3dmark. og like mange Fps i 3dmark. Mange andre ting (porfesjonelle) blir mye raskere. Hvis du er redd for kortet ditt så burde du drite i det. OG jeg vet at quadro kortet har flere pixler på http://www.nvidia.com , men det er akkurat like raskt i spill. dessverre....... Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Heisann! Eg veit at eg har ei fil hima som gjer at ein kan "software modifisera" skjermkortet til Quadro.. Send meg ein mail på [email protected] så skal me sjå om eg ikkje får sendt det til deg :smile: (har ikkje prøvd sjølv, men er nok mykje sikrare enn lodding :razz:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå