Andie93 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva synes dere om den nye Laksegrillen fra mills? Synes den smaker helt vanlig pølse jeg. Og den skal jo være sunn også Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 du har ikke link til den, eller? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 http://www.millsdagens.no/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Prøvd den og den smaker IKKE som vanlig pølse. Jeg er vanligvis åpen for ny mat, men etter å ha prøvd de pølsene må jeg si nei takk. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilken butikker selger den laksepølsa? Har ikke sett den enda:/ Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Den lurer ikke meg! Jeg har snart spist opp en hel pakke Mils Laksegrill og jeg kommer aldri til å kjøpe den igjen. Du skal være passe bedøvet i smaksløkene (røyker?) for å ikke kjenne (og lukte) at dette ikke er fisk. Det kan være om du kamuflerer smaken i ketshup, sennep, sprøstekt løk, rekesalat og brød med lompe over ... Tobias Endret 20. mai 2008 av Tobias Abrahamsen Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Synes den lukter fisk, og kanskje litt tam i smaken. Men ellers synes jeg den er grei. Men ''ekte'' pølser er jo best da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Smaker definitivt ikke som vanlige pølser. Kan kanskje fungere som et eget nytt produkt, men ikke som en konkurrent til vanlige pølser tror jeg. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere pakker av dette. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kjøpte den igår og prøvde den idag. Pris 46,- for 8 stk - kontra ca halvparten for en pakke med vanlig ved siden av. Med andre ord utifra pris så bør den være bedre enn vanlig. Prøvde den idag: Barna syntes den smakte rart og ville ikke ha mer enn en bit. Jeg syntes smaken var 7 i forhold til vanlig (skala 1-10 der 10 er best (Gilde)), men konsistensen var helt skivebom, den virket litt "sleip"... så dette fristet ikke til gjentagelse. Utifra pris burdte det vært minst 11 på smak og 10 på konsistens for at jeg skulle blitt fornøyd - selv med sunnhetsaspektet i bakhodet. Lukten av pølsene - litt sånn a la fisk som har ligget for lenge i disken trakk også ned. Det er snakk om svak lukt, men nok til å trigge minner om dårlig fisk. Egentlig litt synd utrifra forhåndsreklamen og satsingen - men det holder ikke mål rett og slett. Her må det tas en ny runde med produktutvikling hvis man skal lykkes. Den eneste "laksepølsa" jeg liker er følgende: * 1 stk lefse eller lompe * smør på med et lag Cottage Cheese og evt kvernet pepper (Ad pepper: kjøp hele pepper som varmes på sterk varme i stålpanne til de begynner å sprette, deretter over i morter og knus litt og til sist over på pepperkverna - gir skikkelig "snacks-smak" av pepperet) * legg deretter på et lag med frisk, sprø salat * skjær opp litt vårløk eller gressløk og dryss over * til sist skjær opp strimler med god kvalitet einerrøkt laks (Lofoten er godt merke) gjerne halestykket som har mest røyksmak Rull det hele sammen og spis ivei :o) Endret 25. mai 2008 av Rune_says Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ettersom hva jeg har fått med meg, så selges dette utysket i de fleste butikker. Jeg smakte dette fantastiske sunne vindunderet her om dagen. Stakkars smaksløkne mine. Som tidligere nevnt, så skal det litt til får å ikke merke at dette er fisk. Det lukter fisk, det smaker fisk, men det ser ut som pølse. Jeg ble ikke en tilhenger. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Googlet laksegrill etter min opplevelse (som jeg selfølgelig blogget om. Bare google laksegrill og se hvem some er på toppen :!: Litt fornøyd med at jeg er "autoriteten" når det kommer til laksegrill). Fant denne tråden, og det er godt å se at det ikke bare er mine smaksløker som ikke helt kunne like denne "pølsa" av fisk som ikke smaker fisk. Reklamen lurte meg. Det smaker ikke laks, men den tran smaken og lukta som henger igjen etter pølsene er ikke det jeg forbinder med et grillmåltid. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Blir litt kvalm av den reklamen med mora. ''Kokken skal smake først'' Sier hu og masse annen shit. Hu har jo bare steika pølsa. Kokk du liksom Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, denne var bare ekkel. Aldri igjen. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den er jo dritgod! Har spist flere pakker allerede jeg. Men det er jo typisk folk også da: "Hva? Har det kommet noe nytt?? Har jeg ingen tro på! *smake* Æææææsj!! Nei, de gamle produktene som jeg har spist i alle år, er myyyye bedre!!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den skal definitivt PRØVES hvertfall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den er jo dritgod! Har spist flere pakker allerede jeg. Men det er jo typisk folk også da: "Hva? Har det kommet noe nytt?? Har jeg ingen tro på! *smake* Æææææsj!! Nei, de gamle produktene som jeg har spist i alle år, er myyyye bedre!!" Hey, vi som klager har iallefall prøvd den. Jeg spiste en halv pakke jeg, før jeg gav opp. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den er jo dritgod! Har spist flere pakker allerede jeg. Men det er jo typisk folk også da: "Hva? Har det kommet noe nytt?? Har jeg ingen tro på! *smake* Æææææsj!! Nei, de gamle produktene som jeg har spist i alle år, er myyyye bedre!!" Neida - snarere slik "Hey, genialt produkt, dette må jeg prøve"..Løpe og kjøpe, grille grille... Pfffsøøøy hva f.. er dette for en fæl smak.. Kaste.. Nå ble jeg jammen lurt av reklamen, gitt, som sa at det ikke smakte fisk.. Ja, ja 50 kr fattigere, men en erfaring rikere. Hadde de kalt laksegrill - fisk i pølseform hadde alt vært ok - det er påstanden om at det smaker pølse og ikke fisk som får folk til å forvente et annet produkt enn det mills leverer. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skrekkelig reklame i allefall. Falsk og ekkel reklame, trodde først det var en parodi. I tillegg til den gråe fargepaletten med de kontrastpølsene på stekepanna. Gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Sommerhippie Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg spiser ikke kjøtt, kun fisk og grønnsaker. For meg er disse pølsene kjempeflotte! Jeg må si at jeg har gått grundig lei soyapølser, og å endelig kunne grille fisk og deretter putte det i et pølsebrød er jo genialt. Selvfølgelig smaker det fisk. Men med ketsjup, sennep og kanskje litt ekstra tilbehør betyr ikke den lille smaken av fisk så mye. Derfor er disse pølsene også kjempefine for å få barn til å spise sundere. Selvfølgelig er det folk som ikke liker det, men det er da ikke noe poeng i å klage, når det finnes andre pølser dere liker? Slutt heller å være så egoistiske og tenk på hvor flotte disse pølsene kan være for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå