Abnorm Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Nå er ikke problemet at jeg ikke får sendt post, men problemet er at den sender alt for mange. Dvs. mottaker mottar ubegrenset antall post fra meg og dette skyldes at posten ikke flytter seg fra utboks til sendte elementer. Så vis jeg ikke flytter posten fra utboks til sendte elementer manuelt, risikerer mottaker å få flere hundre eksemplarer av den samme posten. Hva er galt? Endret 19. mai 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
rozon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå er ikke problemet at jeg ikke får sendt post, men problemet er at den sender alt for mange. Dvs. mottaker mottar ubegrenset antall post fra meg og dette skyldes at posten ikke flytter seg fra utboks til sendte elementer. Så vis jeg ikke flytter posten fra utboks til sendte elementer manuelt, risikerer mottaker å få flere hundre eksemplarer av den samme posten. Hva er galt? Mest sannsynligvis får klienten (Outlook) aldri en tilbakemelding fra mail serveren om at eposten er sendt. Skjer dette bare med en mottaker, eller alle mottakerene på samme server? Skjed det med allt du sender til etc? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Det er tilfeldig når det skjer og til hvem, jeg kan ikke se noen mønster i dette. Eller... Det skjer kanskje oftere når filen er "stor". (dvs. 500kb) Kan det være linjen til huset det er noe galt med? Endret 20. mai 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå