Gå til innhold

Hva er passe mye penger?

festen

Anbefalte innlegg

Det hadde vært veldig artig å ha 10 millioner. Av det beløpet ville jeg satt av 1.5 mill til bolig, 250 000 til bil og 3.25 mill som "levepenger" mens jeg tok meg utdannelse (mat, livsopphold, regninger og så videre).

De resterende 5 millionene, ville jeg brukt til å realisere egne prosjekter. I begynnelsen, og ved siden av studiene, små nettprosjekter, og når tiden tillot det, utviklet litt forskjellige ting jeg har gått og tenkt på.

Hvis alt sammen gikk bæsj, hadde jeg hatt master, ikke studielån, eid bolig og en gammel holk av en bil, men hey! Da hadde jeg vært klar for andre oppgaver med den nye utdannelsen min :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 millioner - Det burde jo ikke være noe mål om man virkelig vil tjene penger. Jeg sikter på 1 milliard, da kan jeg si meg fornøyd. Dog vil man nok sikte høyere og høyere etterhvert!

Hvis målet ditt er en milliard tror jeg du tilhører "mye vil ha mer" grupperingen som aldri blir fornøyd.

Lenke til kommentar
10 millioner - Det burde jo ikke være noe mål om man virkelig vil tjene penger. Jeg sikter på 1 milliard, da kan jeg si meg fornøyd. Dog vil man nok sikte høyere og høyere etterhvert!

Hvis målet ditt er en milliard tror jeg du tilhører "mye vil ha mer" grupperingen som aldri blir fornøyd.

Jeg tilhører gruppen som aldri blir fornøyd, så det stemmer nok i stor grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...