Gå til innhold

kan ikke synkronisere, pga en fil er borte (Ipod 30 GB Video)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem som irreterer meg grenseløst. Får ikke synkronisert Ipod'n min, har en en 30 Gb ipod video.

Når jeg prøver å synskronisere med itunes (nyeste versjon) så ser det helt fint ut i starten, men så smeller det opp en feilmelding som høres slil ut:

"Ipod enheten <navnet på ipod'n> kan ikke synkroniseres. Den nødvendige filen ble ikke funnet."

Noen som har litt mer peiling èn meg og tror de klarer å hjelpe meg med dette?

Takk på forhånd :innocent:

Endret av sinsyv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt lignende problem, men det var iPod Touch. Der ble mitt resultat å bruke en annen pc. Du kan jo eventuelt prøve det. Tviler på at det er problemet med den ipoden, men du vet jo aldri. Hvilket operativsystem kjører du?

Jeg kjører selvsagt Xp pro (eng). Men fant ut hvordan fikk fikset på dette, flytt hele musikk mappa de over til et annet sted på hdd'n eller evt flytt alle sangen over på en annen hdd for så å legge inn sangene på Itunes på nytt og koble til Ipoden :) Funket fett ;)

Men takk for tipset uansett :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

det skjer det samme med meg, men med bildene. Det kom opp at det ikke var mere plass, en det var 300 mb og noe. Har en iPod nano, 8GB. Har hatt bilder før, men ville ha flere. Er 7021 bilder for mye? Det er jo plass.. Men når jeg prøver å synkronisere kommer det bare; iPod-enheten <<*iPod navnet*>> kan ikke synkriniseres. Den nødvendige filen ble ikke funnet.

Kan jeg flytte bildene, sånn som du/"Sinsyv"? hvor da i såfall? Har Windows Vista, og bildene ligger bare under "bilder". jeg vil jo ha bilder på iPoden :p Vet jo at det går :-)

Veldig bra hvis noen kan hjelpe meg :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...