Gloms Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg sender mye SMS fra nett når jeg ikke har penger på kortet. Men det som er problemet er at mange av sidene har det sånn at man bare kan sende 160 tegn i en melding. Telenor, som jeg også bruker, har det ikke slik. Der er det som fra mobil, hvis meldinga er over 160 tegn eller no så blir det to meldinger, men den kommer fortsatt fra som en lang. Eneste er at telenor har 30 SMS i måneden. Så det jeg lurer på er om noen her vet om bra sider å sende SMS fra på nett. De jeg vet om fra før er: - SMSking.no - Rabbit.no - Biip.no - Telenor.no - Ung1881.no - Gulesider.no - Freesms.no - Inpoc.no Noen tips? Endret 20. mai 2008 av Gloms Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gulesider.no - 5 gratis SMS pr dag. Aldri prøvd tjenesten selv. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Freesms.no var ikke gratis. Eller det var gratis, men bare for 10 SMS, for å få de siste 80 må man betale 29 kroner i tillegg til at den bare sender 150 tegn. Og gulesider har jeg hørt om. Noen andre som vet om sider? Endret 20. mai 2008 av Gloms Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gulesider.no - 5 gratis SMS pr dag. Aldri prøvd tjenesten selv. Det er feil. Nå er det 10 SMS hver dag... Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor mye bruker du ca på mobilen i måneden ? Om du bruker rundt 300 kr, så kan det være like greit og få seg telenors Non Stop eller Netcoms FreeText for der er det ubegrenset med SMS og MMS. Men om du ringer en god del også, så er kanskje ikke det så lurt. Men høres ut som du sender en god del SMS, og dette kan være en lønnsom affære for deg om du bare beveger deg inn på abonnement siden. Jeg har garantert spart flere tusen etter jeg fikk Non Stop, for på under to og en halv måned sender jeg rundt 11 - 13 tusen meldinger, og jeg lover. Det lønner seg. Ellers kan du jo bruke sider som: alle.no utopia gratis sms.no talk sms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 På alle de sidene der var det sånn at man endte opp med å betale 29 kroner i måneden eller no da... Noen flere bra tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå