kris33 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Han sier at alle er sendt, men at de ikke haar fått tid til å endre den på alle enda. På min står det f.eks fortsatt "Ordrestatus: Bekreftet mottatt", men den er nok sendt. Endret 21. mai 2008 av kris33 Lenke til kommentar
Schone Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Han sier at alle er sendt, men at de ikke haar fått tid til å endre den på alle enda. På min står det f.eks fortsatt "Ordrestatus: Bekreftet mottatt", men den er nok sendt. Jeg har fårsatt Ordrestatus: Venter på varer, så jeg er usikker Håper bare jeg får det til release Endret 21. mai 2008 av Schone Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har fått mail om at det er sendt Lenke til kommentar
Schone Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har fått mail om at det er sendt Får jeg spørre når du bestillte? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg forhåndsbestilte fra absoluttspill en hel del dager i forveien, var/er med på Early Access. Mottok mitt i postkassen allerede i dag. Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Oss heldige jækler som bestillte på GameZone har allerede fått godsaken i posten Lenke til kommentar
Schone Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg forhåndsbestilte fra absoluttspill en hel del dager i forveien, var/er med på Early Access. Mottok mitt i postkassen allerede i dag. Ja, men ca daton? Jeg bestillte 6 april men forsatt ikke no svar :/ hater sånt xD Endret 21. mai 2008 av Schone Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg bestilte fra AS i går, kan jeg da regne med at det kommer i morgen? Uansett, jeg har veldig god tid. 24" iMac-en min til 17 store penger har heller ikke blitt sendt enda Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har fått mail om at det er sendt Får jeg spørre når du bestillte? Ordredato: 18. Mars Lenke til kommentar
WD- Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg forhåndsbestilte fra absoluttspill en hel del dager i forveien, var/er med på Early Access. Mottok mitt i postkassen allerede i dag. Ja, men ca daton? Jeg bestillte 6 april men forsatt ikke no svar :/ hater sånt xD Bestilte 11. mai, fikk koden senere samme dag. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Oss heldige jækler som bestillte på GameZone har allerede fått godsaken i posten fordi dem brøyt sendedatoen med 2 dager:P kanskje de får spillet 2 dager for sent neste gang:P neida, kan være flere grunner. har vært fly streik ect, mulig de har fått lov av ubisoft å sende tidligere. Ang spillet, jeg sier igjen alle som har bestilt og betalt spillet til og med 19. mai. SAMME om det er postoppkrav eller visa/mastercard ordre har fått sin ordre sendt i dag (samme om du bestilte conan 23 november 2007 eller 16 mai 2008 så ble den sendt i dag) Status venter på varer, bekreftet motatt ect er bare fordi ordrene ikke har blitt behandlet om til sendt enda. Skjønner veldig godt dere gleder dere, men ta det med ro gutta! det ordner seg så lenge posten gjør sitt:P Endret 21. mai 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hva hvis jeg bestilte rundt 16:30 i går da? Endret 21. mai 2008 av kris33 Lenke til kommentar
Schone Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Oss heldige jækler som bestillte på GameZone har allerede fått godsaken i posten fordi dem brøyt sendedatoen med 2 dager:P kanskje de får spillet 2 dager for sent neste gang:P neida, kan være flere grunner. har vært fly streik ect, mulig de har fått lov av ubisoft å sende tidligere. Ang spillet, jeg sier igjen alle som har bestilt og betalt spillet til og med 19. mai. SAMME om det er postoppkrav eller visa/mastercard ordre har fått sin ordre sendt i dag (samme om du bestilte conan 23 november 2007 eller 16 mai 2008 så ble den sendt i dag) Status venter på varer, bekreftet motatt ect er bare fordi ordrene ikke har blitt behandlet om til sendt enda. Skjønner veldig godt dere gleder dere, men ta det med ro gutta! det ordner seg så lenge posten gjør sitt:P Takk! det besvarte alt jeg lurte på Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) umm etter å ha studert postkassa mi så tviler jeg veldig sterkt på at spillet får plass, skal jeg bare vente på postmannen eller? Endret 21. mai 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva hvis jeg bestilte rundt 16:30 i går da? Samme spørsmål... Bestile ikke før rundt 23:30 i går.. før 12 hvertfall ble det fortsatt sendt i dag? btw.. venter fremdeles på mail om pre-order koden... tror ikke jeg er den eneste Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ordredato: 22. April 2008 Ordrestatus: Sendt fikk også mail. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Får håpe sjefen våkner fra dvale før den 23. mai Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Heisann. Til alle dem som sier de ikke har fått retail-kodene sine (eller hva de nå heter). Har dere sjekket junkmail folderet i mailclienten deres? Jeg vet hotmail er rimelig dårlig på denne sorteringen, hvor i mitt tilfelle noen av mailene fra absoluttspill havnet i inbox, og noen (inkludert den med kodene) havnet i junkmail. Tok meg en dag eller to før jeg merket det. =/ Det er jo en mulighet at dette ikke bare gjelder hotmail også. Håper det hjelper. Og så får vi bare håpe at spillene kommer frem til fredag =) <Sarcasm>GO HOTMAIL!</Sarcasm> Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Da må man vel ned på postkontoret i dag da Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hva hvis jeg bestilte rundt 16:30 i går da? blir behandlet i dag tenker jeg. Får håpe sjefen våkner fra dvale før den 23. mai up and working atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå