Nietsroht Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 har også "venter på varer", men er like greit, eksamen er 28 eller 29, så kan uansett ikke spille før den tid...... morn nih:P thunderstone her hehe Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Kanselerer ordren om en times tid og satser på å kjøre oslo-området rundt på fredag isteden. Skjønner deg godt. De leverandørene som ikke har fått somlet avgårde spillene til folk enda fortjener å bli begravet i avbestillinger. Jeg ville gjort det samme, hadde det ikke vært for at det er en CE på spill =/ Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ordredato: 14 February 2008 Ordrestatus: Venter på varer AoC CE... WTF!?!?! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Tror dette er første og siste gang jeg bestiller noe fra absoluttspill, for et par dager siden fikk jeg mail om at mailsystemet deres var i uorden og at de muligens hadde sendt ut feil mail til feil folk, og nå har de lovet å sende aoc ut i dag, men ser ut som de fleste her enda ikke har fått oppdatert ordren sin til "sendt". Virker som et godt rote-firma. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Uff Blir skuffet altså visst de ikke får sendt det i dag!!! F#%N Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ordredato: 18. March 2008 Ordrestatus: Venter på varer Faan. Om dette betyr at jeg ikke får spillet til release når folk som har bestilt senere enn meg har fått sin sendt blir jeg irritert. Betyr vel at jeg får ett opphold i spillinga da. Etter hva jeg har lest fungerer vel ikke EA etter release. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 dem har bare ikkje oppdatert, dem har sendt det, eller sender det i dag. ta det med ro ^^ har vert slik før der. Elkjøp derimot, fanskap at dem ikkje kommer med noe mail eller noe. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Takk gud, skogslik, du får ned nervene mine nå Når blir det oppdatert ca da? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Fikk mail fra Absoluttspill om at spillet ble sendt igår. Jau, jeg bor nord for Trondheim Står også sendt på status. Endret 21. mai 2008 av Overguard Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Sender dem en mail og hører om det faktisk er sendt selv om status er "Venter på behandling". Får håpe jeg får svar i løpet av kvelden så jeg rekker å avbestille før de sender det for sent Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk en mail idag om angrerett fra absoluttspill. I mailen stod det at mailen ble sendt ut siden de hadde sendt meg et produkt, regner med at AOC er sendt da. Er ikke CE forresten. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 yupp jeg har fått den samme mailen, så vi vil nok få den innen fradag ja Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 CE eller vanlig dere har bestilt da? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Fått samme mail. Bestilte for 2 dager siden(vanlig versjon). Er i Taipei, TW akkurat nå og kommer ikke hjem før søndag. Det blir lite spilling på meg denne helga :-D Det ble impuls kjøp denne gangen grunnet all hypen om dette spillet. Jeg håper det gruser WOW, for det syns jeg var gøy inntil jeg levla 20 og folk begynte å mase og skrive mail for å spørre om jeg kunne logge på snart for å klare neste oppdrag... Der går grensen for min del.. Live from Taiwan. Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Kanselerte min ordre hos absoluttspill. Tror ikke de har sett på ordren min engang enda. Regner med de har stor pågang. Ut på fredag å handle for min del Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ser på absoluttspill at de har 100+ på lager av vanlig versjon, derimot står det ingen på lager for CE. Edit: sendt mail til de nå. Legger det ut her når jeg får svar. Endret 21. mai 2008 av DHM Lenke til kommentar
Merath Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 CE eller vanlig dere har bestilt da? er vanlig versjon jeg har bestilt, men jeg tviler på at det er grunn til beskymring for dere CE-folk også Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Besteilte Ce hos absoluttspill.no i februar, så bestilte jeg en vanlig kopi for en kamerat for noen dager siden. Den vanlige versjoen er sendt, Ce står som venter på vare. blir skikkelig gretten viss den vanlige versjonen kommer først, siden Ce ble bestilt såpass tidlig. Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Er CE jeg har bestillt. Har sendt mail så venter på svar... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 De sender på dør ikke sant? Eller sender de til de nærmeste post motak stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå