SPRCO Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Åpner serverne 00:01 fredag natt? Og må man ha spillet i fysisk versjon for å spille det på fredag? Jeg har early access clienten, men regner med at posten blir forsinket. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Åpner serverne 00:01 fredag natt? Og må man ha spillet i fysisk versjon for å spille det på fredag? Jeg har early access clienten, men regner med at posten blir forsinket. Ja det lurer jeg også på, når på fredag vi andre kan spille. :=) Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Takk for svar, arty, fikk bestilt det håper bare det kommer med når de sender ut onsdag! (edit: leif) Endret 20. mai 2008 av Quitter Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 USA Serverne skulle vel åpne 10AM på release dagen, vi får vel noe av det samme tipper jeg. Uansett, Jeg var en tur på EBGames i Oslo i dag, og ble stående å se litt på at de pakket ut AoC Collectors edition og gjømte de i bakrommet Ganske så store bokser egentlig =/ Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da har Absoluttspill sendt ut AOC til alle som bor nord for trondheim av den vanlige verjsonen Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Spaceworld holdt på å sende ut idag også visstnok. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor AS ikke kan sende ut med en gang. Ingen får spillt det før den 23. uansett, og det hadde vært greit å hatt alle patcher klare innen release. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg håper ikke cdon klusser det til, det er lenge siden jeg har gleda meg så mye over å få et spill, har savna den følelsen Lenke til kommentar
Merath Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar, arty, fikk bestilt det håper bare det kommer med når de sender ut onsdag! Glad jeg kunne hjelpe du får det nok før fredag ja Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fikk akkurat mail av AS om at de sendte ut slik at spillet havnet i postkassen på fredag ved vanlig postgang. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fikk akkurat mail av AS om at de sendte ut slik at spillet havnet i postkassen på fredag ved vanlig postgang. Så da er det bare å henge posten om det kommer for sent! Har dobbeltbestilt ved å legge inn ordre på komplett også, sånn at hvis jeg får pakken fra spaceworld på fredag så bare kansellerer jeg fra komplett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Absolutt Spill sender vanlig versjon til meg i dag, på grunn av streiken. Håper den kommer fram til utgivelse da. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Grr, statusen min er endret til "venter på varer" Ser ut som de ikke har fått inn gaming cardsa enda <.< Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 står alltid venter på varer frem til sending. Men er det no sted vi kan laste ned patch ellerno så alt er klart her? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg håper ikke cdon klusser det til, det er lenge siden jeg har gleda meg så mye over å få et spill, har savna den følelsen Jeg er helt enig Ryktene sier at Elkjøp sender ut den 23. Var noen som var redd for at de ikke fikk spillet 3-7 dager senere. Det er jo typysk da... Så, CDON, ikke kludre det til, ellers taper de meg som kunde. *hytte med neven* Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) er så og si bekreftet at elkjøp ikkje sender ut på 23. dem sender ut på Onsag eller torsdag, fra din nermeste elkjøp butikk. så skal gå fint Endret 20. mai 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg håper ikke cdon klusser det til, det er lenge siden jeg har gleda meg så mye over å få et spill, har savna den følelsen Jeg er helt enig Ryktene sier at Elkjøp sender ut den 23. Var noen som var redd for at de ikke fikk spillet 3-7 dager senere. Det er jo typysk da... Så, CDON, ikke kludre det til, ellers taper de meg som kunde. *hytte med neven* Jeg spurte cdon.com om når jeg kan forvente å få AoC i posten, da helga er planlagt sammen med Conan (og det er ikke en avtale jeg ønsker å bryte:P ) Men spillet er enda ikke sendt, så jeg håper de sender det seinest i morgen (onsdag 21.05.08) svar fra cdon.com: Tack för ditt mail. Då du har förbokat spelet så bör du ha det på releasedagen. Dock kan vi inte garantera detta då vi inte styr över postgången. Vi beklagar detta och hoppas att det kommer fram till dig i tid. Med vänlig hälsning Linda CDON.COM Kundtjänst Endret 20. mai 2008 av Mokolotivet Lenke til kommentar
torerr Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Husk at det ikke er vanlig postgang for tiden. Det er vel få, eller ingen "postfly" som går. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 derfor de sendte ut alt som er nord for trondheim idag. Hele østlandet og det meste av vestlandet blir fraktet med bil. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Konsberg til Drammen er ikke lange turen.. Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå