Dernel Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Bestilte AOC fra absoluttspill på søndag, stod at orderen ble sendt i går. Hvor lang tide tror dere det kan ta før jeg får det? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Antageligvis i dag. Absoluttspill er veldig raske. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Neinei jeg forhåndsbestilte det, slik at med en gang de får inn på lager, sender de et til meg. Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Himmel og hav! Ser ut til at det blir spill på meg i dag. Det var bra, for i går fikk jeg mail om at EA snart går ut. 27.05.08 09.35 ANKOMMET POSTKONTOR 7027 TRONDHEIM 23.05.08 14.34 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM Lenke til kommentar
bermar Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Yes! Fikk ordna i dag. Fikk ikke spillet og gamecard i posten, men jeg ringte AS.no og sa at jeg ikke hadde mottat det enda. Han jeg snakket med sa at han kunne gi meg CD-key og gamecard key over mail, ettersom det tok så lang tid (hadde spillet liggende inne fra før). Hvis spillet dukker opp i postkassa mi en eller annen gang, kunne jeg bare sende det i retur. Dette kaller jeg service <3 Posten feiler bare hardt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg bestillte game card for 4-5 dager siden og det er ikke kommet ennda Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Har du lest hva det står der da? Funcom har problemer med å få levert disse ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå