Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk svar på mailen min fra posten. De sa at en service pakke normalt skal ta 1-3 døgn, men kan ta opp til 5 døgn. Og nå ble pluttselig pakkesporingen oppdatert, nå er pakken ankommet nærmeste postomfordelingssentral og det vil da si at jeg har spillet i morgen.

Da blir det 5 døgn etter at pakken var registrert inn til dem at jeg får den.

Siste gang jeg bestiller noe med posten som forsender.

Lenke til kommentar

Ser faan ikke ut til at posten har klart å få finger ut av rævva og levert i dag heller!! Har stått på "Registrert omlastingsterminal" i trondheim siden 23. nå.

Håper virkelig at de bare ikke har klart å registrere den inn på mitt postkontor, men at jeg har en lapp liggende i postkassen når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
w00t, pakken var på postkontoret!

bestilte du vanlig eller CE?

Han bestilte vanlig.

Og jeg venter fortsatt på min vanlige utgave... Lockslay bor 1 km unna meg og fikk den i dag fra samme postkontor som jeg henter fra.. Hva F**N er det som skjer med posten? Jeg ringte posten i stad og fikk beskjed om å ringe i morgen mellom 07:30-10:00 sånn at de kan spørre Budkontoret i nærheten av meg om de har fått inn pakken eller sendt den ut. Om ikke må jeg kontakte AS og be dem kontakte posten for å sende etterspørsel om brevet mitt :S hjelp ass

Lenke til kommentar

Jaja.. da har jeg sjekket postkassa, og surprise!! Ingen AoC:CE på meg :(

Pakken min har ligget på "omplastingterminalen" siden fredag.

Posten har det for lett... skulle hatt litt konkurranse!

Lenke til kommentar

En jeg kjenner som har fått vanlig versjon av AoC fikk det i dag. Dobbelt så lang tid etter tiden de påstår de skal levere A-post som det heter (4 dager etter sendetid). Og ikke nok med det, hentelappem man skal få i posten var klistret på brevet! Har posten blitt veldig late eller... ?

Så det er bare å storme nærmeste postkontor dere som ikke har fått det. Jeg ble til og med anbefalt av Absoluttspill å gjøre det.

Lenke til kommentar
En jeg kjenner som har fått vanlig versjon av AoC fikk det i dag. Dobbelt så lang tid etter tiden de påstår de skal levere A-post som det heter (4 dager etter sendetid). Og ikke nok med det, hentelappem man skal få i posten var klistret på brevet! Har posten blitt veldig late eller... ?

Så det er bare å storme nærmeste postkontor dere som ikke har fått det. Jeg ble til og med anbefalt av Absoluttspill å gjøre det.

Takk for tipset. Kan ikke skjønne at Posten ikke en gang klarer å sende ut A-prioritert post. Flystreiken er over for lenge siden, og togsvikt skal heller ikke ha noe å si pr. idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...