XitereX Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 jeg spurte absolutt spill om når de ville sende ut CE, der fikke jeg til svar Onsdag. Oh, håper da posten vil være kjappe og få det opp hit til fredag da Bor trosalt en stund unna Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Betyr dette at du ikke har bestilt Coll. edit Bellicus? Ja, er ikke intressert i å kaste bort penger på dill dall. Kan jeg spørre hvor mye du betalte? 349. Hvis jeg hadde betalt 110 kroner mer så hadde jeg fått 2% mer xp og gratis data-drinker + noe papir som hadde blitt liggende i hyllen. Klarer meg uten både 2% extra xp og datadrinker, og det er altfor mye rot i hyllen her allerede. Men mammutt og inventory belte er gratis og er faktisk en enorm fordel in-game. Er dyrt med mount, og med de pengene man sparer kan man bruke på andre ting, f.eks. fet armor og våpen. Og extra inventory gir raskere penger. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Syns 110 kr var verdt det. I andre spill pleier vanlig og CE å variere med ca 450 kr. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Helt enig 100kr er jo ingenting. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 120kr* faktisk, det er 15 liter cola her jeg bor. kommer til å sette mer pris på den colaen enn noen papir og pittelitt raskere xp (kommer jo til å spille nesten non-stop uansett). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 vell der nå din mening^^ cola har eg nok av. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg gir egentlig blanke i In-Game itemsene, men alt det andre som følger med er absolutt verdt 120 kr. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har allerede sutret meg til et kart av Tyria (guild wars) og cyrodill (oblivion) på veggen her, tror ikke kjæresten blir videre fornøyd hvis jeg skulle klistrert opp enda flere fantasi-kart på veggene. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Huh..? Bestiller fra absoluttspill nå, med visa/mastercard som betalingsmetode, og brev som fraktemetode, men jeg må ikke skrive inn kontonummer noe sted :S Kommer det som regning etterpå da? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 yay, håper jeg får den i tide, når åpner serverene? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Fredagen skal feires med AoC, og innkassering av 4 pakker med indrefilet som er gjemt bort på Kiwi som går ut samme dag! GRILLPARTYYYY!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Da er det bare å vente... Håper at Posten ikke tuller dette til. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet når de sender ut gaming cardene og? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Det var dagens gode nyhet:D Bor i Oslo så posttid fra AS og til min postkasse har alltid vært en dag:D Noen som vet om vi som (kanskje) får spillet på torsdag kan joine de serverene som allerede er oppe og går? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Noen som vet når de sender ut gaming cardene og? Jeg spurte om det også i mailen, regner med at de hadde sagt det om de ikke blir sendt ut samtidig. Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet. Noen som vet om vi som (kanskje) får spillet på torsdag kan joine de serverene som allerede er oppe og går? Siden det er en annen klient som blir brukt til forhåndsspillingen (de som spiller nå må installere spillet på nytt når de får det fysiske spillet) så: nei. Endret 19. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet når de sender ut gaming cardene og? Jeg spurte om det også i mailen, regner med at de hadde sagt det om de ikke blir sendt ut samtidig. Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet. Noen som vet om vi som (kanskje) får spillet på torsdag kan joine de serverene som allerede er oppe og går? Siden det er en annen klient som blir brukt til forhåndsspillingen (de som spiller nå må installere spillet på nytt når de får det fysiske spillet) så: nei. Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet." Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet." Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette? Jeg har allerede registrert preorder-koden, og da kunne jeg sette "prepaid gamecards" som betalingsalternativ (selv om jeg ikke har noen enda). Og det ser jo også ut som at det bare er til å legge til keys/koder for å oppdatere kontoen med flere ting. Og inkludert i keyen til selve age of conan spillet, så er det jo 1 mnd spilletid. Endret 19. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet." Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette? Jeg har allerede registrert preorder-koden, og da kunne jeg sette "prepaid gamecards" som betalingsalternativ (selv om jeg ikke har noen enda). Og det ser jo også ut som at det bare er til å legge til keys/koder for å oppdatere kontoen med flere ting. Og inkludert i keyen til selve age of conan spillet, så er det jo 1 mnd spilletid. Ok, takk for svar. Var som eg trudde Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Lurer på hvordan det blir med utsending av Collector's Edition, med tanke på størrelsen. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Huh..? Bestiller fra absoluttspill nå, med visa/mastercard som betalingsmetode, og brev som fraktemetode, men jeg må ikke skrive inn kontonummer noe sted :S Kommer det som regning etterpå da? vel først og fremst skal du ikke skrive kontonummeeret dit men kortnummeret, men dy velger betalingsmetoden først så kommer du til at du har bestilt spillet så kan du velge om å betale nå eller senere. hvis du trykker batal nå så skal du skrive ned kortnummeret etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå