Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5

Anbefalte innlegg

Bestilte på onsdag (vanlig utgave, brevpost). Håpet på å få det i går, men nei gitt. Ikke i dag heller. Ingen AoC i helga for min del :/

Teks, vet ikke om du fikk mailen, men jeg fikk denne på fredagen:

Grunnet ekstrem stor pågang på Age of Conan releasen som er denne uken, så har vi hatt 1 dag lengere behandlingstid på alle ordre som er bestilt de siste 2 dagene. Beklager forsinkelsen. Bekrefter at ordren sendes fra oss i dag.

Jeg bestilte på torsdagen, så jeg hadde også et håp om at jeg skulle få spillet til helgen, men ei, jeg fikk det heller ikke i dag, så jeg får nok belage meg til å vente over helgen.

Men da lurer jeg på.. som bestilte 19.mai, status ble byttet til sendt 21.mai uten at jeg fikk sporingsnummer.. hvor er spillet mitt da? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men da lurer jeg på.. som bestilte 19.mai, status ble byttet til sendt 21.mai uten at jeg fikk sporingsnummer.. hvor er spillet mitt da? :S

Hm, da burde du vel egentlig fått det nå. Om du ikke fikk fredagen burde du ivertfall fått idag. Sporingsnummer har du ikke fått siden de fleste som har bestil vanlig versjon har bestilt som brevpost. Brevpost sendes uten sporingsnummer.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Har faktisk forsatt ikkje fått min CE boks!

Har ligget i Bergen siden i går klokka 06.00!

Syns det er litt dårlig da det er kun 3 timer mellom Bergen og Førde. Men kan jo håpe den kommer i løpet av dagen, for man kan vel hente den uten hentelapp, bare man har sporingsnummer eller noe? Eller ka må man vise frem på postkontoret viss man ikkje har fått hentelapp?

Heldigvis har eg Early Access, så ingen skandale om eg ikkje får den i dag, men hadde vert litt hyggelig med ingame itemsa.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra lokal-posten. (bor også i oslo). En snill dame lette gjennom HELE hylla for innkommen post i løpet av de 3 siste dagene etter spillet mitt (vanlig version). Fant ingenting. Og hun sa at siden det er brevpost skal det ikke innom postsentralen en gang. Bare rett til postbudet som deretter skal gi det til lokal-posten.

Føler med alle som ikke har fått spillet og :/

Endret av Blomyr
Lenke til kommentar

FAAN!

Fikk en hentelapp i posten i dag! Glad og lykkelig stakk jeg RETT bort til postkontoret for å hente AoC! Men tror du ikke jeg fikk utlevert en pakke fra Hennes & Maurits! Jeg hadde ikke sett på lappen i det hele tatt, og det viste seg å være pakke til fruen i huset :(

Evig skuffet...

Lenke til kommentar
FAAN!

Fikk en hentelapp i posten i dag! Glad og lykkelig stakk jeg RETT bort til postkontoret for å hente AoC! Men tror du ikke jeg fikk utlevert en pakke fra Hennes & Maurits! Jeg hadde ikke sett på lappen i det hele tatt, og det viste seg å være pakke til fruen i huset :(

Evig skuffet...

Sorry, but I lol'd! Heaha, det der var litt lættis, men surt. Jeg fikk ikke mitt idag jeg heller, men kan fortsatt håpe på at posten har unormale to utsendinger av post idag? ;o

Lenke til kommentar
vi lever i et av verdens rikeste land og likevel greier ikke posten å gjøre jobben sin QQ

Hadde det bare vært posten som vi hadde for bare noen år tilbake siden, da kunne man bestilt på torsdagen og fått det levert fredagen. Garantert, det tok maks en dag!

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte for en og en halv måned siden.

De sender ut spillet to dager før release og lover at du skal få det på release dagen, men neida!! Her sitter jeg uten spillet enda!!

Jeg tok en tur til posten i dag, og da fikk jeg vite at spillet(collector edition) hadde faktisk vært i Trondheim(der jeg bor) i to dager på et lager inn i byen.

Posten er noen jævela treigsekker med å levere posten sin, hvertfall når vi blir lovet spillet på releasedagen.(A-post). :thumbdown:

Er skuffet over absoluttspill også, fordi de sender det ut bare to dager før release dagen.

Når man forhåndsbestiller er det lissom meninga å få det på releasedagen.

FY SKAMME SEG!! :mad:

Lenke til kommentar
vi lever i et av verdens rikeste land og likevel greier ikke posten å gjøre jobben sin QQ

Nå har jo posten mye å gjøre utenom å levere AoC til kåte fjortisser å da :).

Riktig det du sier, men det dette går mest ut på er at vi er dårlig informert om eventuelle forsinkelser. For min del kan jeg vente over helgen selv om jeg hadde tenkt å spille denne helgen, men det at vi ikke har fått beskjed er veldig irriterende.

Endret av Blomyr
Lenke til kommentar
Posten er noen jævela treigsekker med å levere posten sin, hvertfall når vi blir lovet spillet på releasedagen.(A-post). :thumbdown:

Er skuffet over absoluttspill også, fordi de sender det ut bare to dager før release dagen.

Du kan ikke klandre Absoluttspill for dette. De hadde faktisk ikke lov til å sende ut før på Onsdag. Det er regler man må følge for å få privilegiet å selge varer for leverandører. At noen gjentatte ganger bryter de reglene får de stå for selv.

Ubisoft ga ikke Absoluttspill lov til å sende ut spillene før Onsdag, (De nordafor ble sendt mandag med tillatelse grunnet poststreik osv.) fordi med normal postgang så ville folk flest hatt spillet på Torsdag, altså en dag før release, og leverandører liker ikke det en gang, helst skal det være på release dagen.

At posten klarer å være så inkompetente og la 9 paller med collectors edition stå på et lager fordi de ikke var sikre på hvordan de skulle fakturere absoluttspill pga svikt i deres datasystemer (UTEN å kontakte absoluttspill for å informere/komme til en løsning.) er klandreverdig.

Dermed ble ikke de fleste sendt videre fra posten før på Torsdag, selv om det ble levert inn Onsdag. Det ble sendt med over natt frakt, men grunnet etterdønninger av post streiken avsluttet 21. og det faktum at posten som regel lar pakker ligger over helgen istedet for å få de ut Lørdag om de ikke rakk frem til Fredag kan umulig være Absoluttspill sin feil.

De har opptrådd helt etter regelboken i denne saken, og gått "beyond call of duty" for å få til en løsning for sine kunder. De kunne bare ha driti å gjøre noenting, ettersom det var Posten sitt ansvar fra Onsdag av, men de har virkelig statt frem og gjort en utrolig god jobb om du spør meg.

Lenke til kommentar

Du kan ikke klandre Absoluttspill for dette. De hadde faktisk ikke lov til å sende ut før på Onsdag. Det er regler man må følge for å få privilegiet å selge varer for leverandører. At noen gjentatte ganger bryter de reglene får de stå for selv.

Ubisoft ga ikke Absoluttspill lov til å sende ut spillene før Onsdag, (De nordafor ble sendt mandag med tillatelse grunnet poststreik osv.) fordi med normal postgang så ville folk flest hatt spillet på Torsdag, altså en dag før release, og leverandører liker ikke det en gang, helst skal det være på release dagen.

At posten klarer å være så inkompetente og la 9 paller med collectors edition stå på et lager fordi de ikke var sikre på hvordan de skulle fakturere absoluttspill pga svikt i deres datasystemer (UTEN å kontakte absoluttspill for å informere/komme til en løsning.) er klandreverdig.

Dermed ble ikke de fleste sendt videre fra posten før på Torsdag, selv om det ble levert inn Onsdag. Det ble sendt med over natt frakt, men grunnet etterdønninger av post streiken avsluttet 21. og det faktum at posten som regel lar pakker ligger over helgen istedet for å få de ut Lørdag om de ikke rakk frem til Fredag kan umulig være Absoluttspill sin feil.

De har opptrådd helt etter regelboken i denne saken, og gått "beyond call of duty" for å få til en løsning for sine kunder. De kunne bare ha driti å gjøre noenting, ettersom det var Posten sitt ansvar fra Onsdag av, men de har virkelig statt frem og gjort en utrolig god jobb om du spør meg.

Takk for opplysninger :) Men gjaldt dette Vanlig versjon også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...