zellpropell Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Må nesten takke AS for god innsats med å få frem spillene i tide, men det samme kan ikke sies om posten da... det viser bare at vi må jobbe enda hardere opp mot leverandørene. Vi må få de til å forstå at posten er veldig trege og 2 dager sendetid ikke er nok.. Men inntill vi får gjennom noe slikt må vi nesten bare respektere de reglene som er satt og krysse fingra for at posten roter minst mulig. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Leverer egentlig Posten på lørdager? I så fall er det ihvertfall en viss sjanse for at vi får i morgen da. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 rara. nå har alle vennene mine fått aoc i går, og jeg sitter her og venter på at posten skal komme. Bør komme i dag, ellers blir det max nedsig med å ikke få spillt det den ENE dagen jeg har fri fra eksamen/jobb de neste to ukene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Rart! For jeg har ikke fått noe mail om AoC CE har blitt sendt til meg?!? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ser ut til at posten dreit seg ut når det gjelder leveranse til Bodø-distriktet. Bor like utfor Bodø og noen jeg kjenner som bor i Bodø har ennå ikke fått spillet. De sendte mitt spill på Tirsdag og det er ennå ikke sendt fra Kongsberg.. Endret 23. mai 2008 av Osiric Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Litt trist å måtte benytte seg av angreretten fordi posten er så trege. For slik det blir nå stikker jeg bort på elkjip og kjøper der. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Må jo ikke streike rett før AoC-release! : ( : ( : ( Endret 23. mai 2008 av bermar Lenke til kommentar
Protac Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Posten var akkurat på døra og leverte min CE fra Absoluttspill. Det beste hadde nok vært å få spillet i går, men jeg har uansett ikke tid til å spille enda. Eksamenstider Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Var på Postkontoret å hentet min kopi fra Absoluttspill.no i går Lenke til kommentar
elgskred Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Siden det ble sendt som service pakke, blir det ikke sendt ut noen henteseddel da? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk ikke hentelapp i posten igår, men hørte fra en kamerat at han hadde hentet spillet på Postkontoret. Så jeg dro ned å hentet mitt Lenke til kommentar
Seaman Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Det ble ikke sendt som service-pakke, men bedriftspakke. Fikk Collectors Ed levert på døra av postmannen her i Trondheim sentrum ca kl 11.30. Altså ingen henteseddel, bare å skrive under og ta i mot godene . Trengte ikke vise legitimasjon engang.. Lenke til kommentar
elgskred Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Da burde det vel komme noen snart, pakka kom inn på postkontoret for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 18 timer siden pakken forlot Oslo, men har tydeligvis ikke kommet til Trodheim enda.. mystikse greier. Edit: Å akkurat i det jeg skriver denne posten: 23.05.08 13.39 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM 23.05.08 13.38 AVVIK I PRODUKSJONEN 7007 TRONDHEIM Årsak: Forsinket Tiltak: Annet / ukjent Morsomt? Men da har den om ikke annet gitt lyd fra seg. Endret 23. mai 2008 av Amaranth Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jævla drit. Spillet kom ikke i dag heller, og det er sendt som brev så umulig å spore det. Siste gang jeg forhåndsbestiller over post, tar heller EBGames her nede - det funker fett til alt annet jeg har pre-orderet og jeg *får* det faktisk på dagen. Der røk den eneste dagen jeg har fri på lang lang tid og hadde planlagt å spille litt, samt AOC-lanet som skal være i kveld. Ingen vits å gå dit nå. Endret 23. mai 2008 av akarno Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Skal spillet komme på døra, eller må du hente det på Postkontoret? I så fall burde du sjekke om det er kommet på Postkontoret selv om du ikke har fått hentelapp. Mitt spill var kommet frem, men hentelappen var forsinket. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Absoluttspill er helt elskbar! Noe har skjedd med e-postkontoen min som førte til at jeg ikke fikk mail om hva jeg måtte gjøre før de kunne sende ut. Jeg fikk aldri e-posten, dermed ble det liksom ikke noe av. Fikk snakket med de om og ordnet det opp, til tross det er ikke deres problem egentlig. De fleste bedrifter ville ikke ha gjort det. Absoluttspill er ELSKBAR! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ikke fått mitt jeg heller. Bestilte i postoppkrav, tenkte jeg sku spare noen kroner -.- Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Du må betale på kort slik at du får den på posten...De sa at vi har fått mail om det, noe som jeg ikke har fått. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jævla drit. Spillet kom ikke i dag heller, og det er sendt som brev så umulig å spore det. Siste gang jeg forhåndsbestiller over post, tar heller EBGames her nede - det funker fett til alt annet jeg har pre-orderet og jeg *får* det faktisk på dagen. Der røk den eneste dagen jeg har fri på lang lang tid og hadde planlagt å spille litt, samt AOC-lanet som skal være i kveld. Ingen vits å gå dit nå. Jeg var nettopp nede på lefdal på lagunen og kjøpte til 299. Du kan jo bare gjøre det samme og benytte deg av angreretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå