elgskred Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Begynner virkelig å bli nervøs her jeg sitter, har enda ikke fått noen kode og/eller sporingsnummer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk kode klokken 19.58 i dag og må si at jeg er fornøyd med Absoluttspill og det er helt klart den nettbutikken jeg skal bruke hvis jeg bestiller andre spill i fremtiden Så nå har jeg spillet og koden i god tid før serverene launches Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes virkelig Absoluttspill burde få en sikkelig takk for alt de har gjort, at de sitter oppe natten lang for og få sendt spillene hjem til dere, og at de i tillegg fikkser alternative løsning på fraktning av post (noe som koster SKJORTA!) pga. en feil de ikke hadde noe med. Det er det jeg kaller service! Jeg oppfordrer alle til og sende en hyggelig melding til Absoluttspill (post @ absoluttspill.no) og si takk for innsatsen, det er de minste de fortjener =) Sier bare stå på gutter ! All ære til Absoluttspill ! Takk til Absolutspill Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, Absoluttspill er best Fikk mailen min for 10 min sia. ^^ Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg har ikke fått pre order kode!!! :/ jeg vil ha mamuten min og! har 300 koder i innboxen min men fare for jeg stjeler en av deres:P hihi får nok vente litt til.. Lenke til kommentar
elgskred Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prøv deg, og du får smake pisken til gammle Tor! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hihi:P får se hvor desp jeg blir, neida! venter som alle andre:) får nok min før jeg går av jobb i morgen uansett. Det åpner vel ikke før i morgen tidlig og jeg trenger litt søvn etter lange conan pakke dager:P Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da var min kode i innboksen Bare å vente på Mac-en min nå. Gud som jeg gleder meg. Tusen takk, AS! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hjelp, har bare fått kollinummer og ikke sendingsnummer, hva skal ejg gjøre da? må jeg faktisk hjem å hente en hentelapp eller vente til mandag hvis hentelapp ikke er kommet ? -.- Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hjelp, har bare fått kollinummer og ikke sendingsnummer, hva skal ejg gjøre da? må jeg faktisk hjem å hente en hentelapp eller vente til mandag hvis hentelapp ikke er kommet ? -.- Vil tro at kollinummer holder, hvis ikke har jo Posten åpent på lørdager og... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 K, får vel bare teste da Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Edit: never mind, er posten som somler. Terningkast 6 til GameZone for ypperlig service! Endret 23. mai 2008 av arnegn Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 22.05.08 19.37 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO får det i morgen tidlig da gitt Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 djrabbit88 har du sendingsnummer eller har du bare kollinummer ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hjelp, har bare fått kollinummer og ikke sendingsnummer, hva skal ejg gjøre da? må jeg faktisk hjem å hente en hentelapp eller vente til mandag hvis hentelapp ikke er kommet ? -.- Det går jo an å skrive ut hentelappen fra posten.no når pakken er fremme. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 kk håper den kommer fram før 11 ellers må jeg hjem igjen når jeg slutter på skolen, hvorfor må vi ha den beste timingen når vi skal ut å grille -_- Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm andre enn meg som har status "venter på varer"? JEg bestilte i mars og ble halvveis lovet spillet til release. JEg har ikke hørt noe fra AS om at de har leveringsproblemer.Får jeg spille på Early access etter imrogen eller må jeg gå igjennom helga uten AoC? Små irritert på AS nå som ikke har sendt mail eller noe om at jeg ikke får til release. Etter å ha bestilt der endel ganger nå er kundeservicen deres virkelig iferd med å dale. Edit: Måtte sende en småsur mail til AS og be om en forklaring her. Jeg har mottat early access kode og alt. Edit: Da viste det seg at AS hadde rent mel i posen og hadde sendt spillet på tirsdag. Derimot har posten bestemt seg for å straffe meg med å feilsende pakken. Way to go posten. De hadde faktisk prestert å sende den til kristiansand, når den skal til nordland. Blir vel lite spilling på meg i helgen da. Takk Posten! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Posten har en tendens til dette lang tid og feilsending, yey Lenke til kommentar
Opax Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sitter å venter på postbilen nå Bekymringene mine begynner å gå over til redsel nå.. Best for postbudet at han har et spill til meg Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm, ingen oppdatering på nettspor'n siden den forlot Oslo i går enda.. kjipe greier. Får vel bare krysse fingre å håpe på det beste, men det spørrs om en kanskje må belage seg på litt mer venting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå