Snoft Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 *krise krise* Kan man betale med mastercard til Posten bedriftspakke? Lønninga kommer ikke før i morgen! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 om du henter den på posten burde det gå. men om de leverer den på døra hos deg så er det ikke sikkert de tar annet enn kontant betaling. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi som har bestilt med postoppkrav da? Får vi det på døren også, eller må vi vente stygg lenge? :S Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Litt kudos skal også gies til Zellpropell som tar seg tida til å informere litt i en tråd på et forum som per definisjon ikke har noenting med absoluttspill.no å gjøre. Jeg òg avventer kode for mount, men jeg hører til gruppen som bestilte den 20. mai (etter å ha funnet ut at jeg hadde gjort gigatabben og bestille US-versjonen). Ordren står til "klar for sending" nå, så da bare håper jeg at det ligger i postkassa i mårra. :-) danke:) Grunnen er enkel, vi har mye kunder her og det tar ikke lange tiden å informere dere litt, mulig at det også letter trykket på innboxen til absoluttspill litt og:P Absoluttspill imponerer veldig. Rart dere ikke er mer kjent... Nesten ingen i mitt nærmiljø vet om det. Rart.. ganske mye brukt der jeg bor Uansett, absolutt spill har gjort en utrolig bra jobb de siste dagene, og de er raskere enn de fleste andre nettbutikker jeg har kjøpt fra. Og et spørsmål zell, vil alle eksemplarene dere sendte ut idag komme frem til release? Det er opp til høyere makter. Posten med andre ord. Det går av gårde fra kongsberg i dag som brevpost. de fleste som ikke bor langt nord eller i langt av gårde i den innerste bygda burde få det på 1 dag. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg kan garantere ettersom det hele står på posten. Men erfarings messig så tar det ikke mer enn 1 dag. Ang collectors: Viser seg at noen har gikk gjennom posten men de fleste ble holdt igjen. så kan forekomme at noen får servicepakker, disse har da gått ut fra drammen i går og burde være framme som forventa på release. Fleste går nok som bedrift da. Tenkte bare si fra sånn at dere ikke får panikk om det ikke kommer noe på døra. Endret 22. mai 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Woot! Lå en postoppkrav-lapp fra absoluttspill i postkassen min nå! Ganske kjapt, bare et døgn kongsberg-bergen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yay, fått min AoC nå: ] Gikk rimelig kjapt. Men hvor i pokker er eposten jeg skal ha! :@ Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yay, fått min AoC nå: ]Gikk rimelig kjapt. Men hvor i pokker er eposten jeg skal ha! :@ les hva zellpropell skrev over "obs3: De som venter på koder og har bestilt de siste 2-3 dagene. De blir sendt så fort som mulig i ettermiddag/kveld så lenge alt går i riktig tempo her!" så du får den nok i løpet av dagen Lenke til kommentar
haffi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Får min imorgen:) kommer i postkassa liksom<3 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk min i dag fra cdon Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Redalon, aaah.. hehe så den ikke XD Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har ikkje fått fra Elkjøp idag :/ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er rimelig sikker på at Posten ikke opererer med kontanter utenfor filialene. Dette er vel for å hindre ran av postbilene. Lenke til kommentar
Opax Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Sitter å venter spent på mitt spill.. Leverer posten om morgenen nå eller? Husker for en stund tilbake siden, posten kom ikke før 2-3 tiden på dagen.. Nå er det jo post i postkassa når jeg står opp Stoler på AS, men ikke posten Kom ikke opp i skriftlig så har ca. 10 dager fri å spille på. Trenger dette spillet!! Endret 22. mai 2008 av Opax Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 22.05.08 11.22 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM 21.05.08 19.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN Absolutt godkjent tempo på Collector's Edition Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Aah! Skuffelse! Sitter å venter spent på mailen med mammoth koden min, og når det endelig popper opp en beskjed om mail fra absoluttspill, var det bare om angrerett Not that it matters, really, men hadde gledet meg litt Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk mailen min fra AS for to dager siden og der var det også en beklagelse om sen mail:) Alle har nok kodene sine før serverene åpner i natt skal dere se. Lenke til kommentar
Opax Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Koden ja.. Men ikke noe spill.. Så sant posten ikke leverer i postkasser på kveldstid Endret 22. mai 2008 av Opax Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk spillet mitt i dag! HURRA! Lenke til kommentar
Christofer91 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hentet spillet på posten i dag, fra Absoluttspill.no (bestilte med postoppkrav). Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 bleh fikk ikke mitt i dag Men ble vel sendt i går kveld så stemmer vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå