Timeo Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hei ......... Ordren din forvente å bli levert på release. Alt er kommet på lager og utsendingen av vanlig versjon vil skje på onsdag, siden det sendes som brevpost. Med vennlig hilsen ............. AbsoluttSpill.no Så da er det opp til posten å få det frem i tide Endret 19. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Yey, bestillte akuratt derfra Blir spilling når serverene åpner da. Noen som vet når jeg burde få den koden for å få mount og ingame items hvis jeg bestillte nå? Endret 19. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) TAKK og lov :D har bestilt fra der også Takk for en god nyhet Hmm hvorfor har ikke jeg fått sånn mail? :O Endret 19. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Goodie, goodie, goodie! Synd at jeg må i konfirmasjon på lørdag... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hmm hvorfor har ikke jeg fått sånn mail? :O Fordi du ikke har sendt mail og etterlyst den samme infoen. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 19.05.08 20.26 INNLEVERT POSTTERMINAL fra Gamezone Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Yes, da får jeg den på torsdag, senest fredag. Lenke til kommentar
Seaman Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med collectors edition? Ser du skriver at vanlig edition blir sendt som brevpost, blir CE sendt som postpakke isteden? Får håpe postkontoret får sendt ut pakkehentingslapp i tide Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Flott spurte om akkurat det samme før i dag, men har ennå ikke fått svar. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med collectors edition? Ser du skriver at vanlig edition blir sendt som brevpost, blir CE sendt som postpakke isteden? Får håpe postkontoret får sendt ut pakkehentingslapp i tide Postpakke har vel sporingsnummer? altså, du kan bruke det til å hente pakken + at du kan se når den er kommet fram. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Håper Elkjøp sender senest onsdag og. dem skal det ifølge dem når eg ringte. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Håper Elkjøp sender senest onsdag og.dem skal det ifølge dem når eg ringte. Jeg håper nå mer på tirsdag, tok 3 dager å frakte Mario Kart Wii, og jeg tipper AoC CE kommer i noe ca den størrelsen. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Alt er kommet på lager og utsendingen av vanlig versjon vil skje på onsdag, siden det sendes som brevpost. Betyr dette at du ikke har bestilt Coll. edit Bellicus? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Betyr dette at du ikke har bestilt Coll. edit Bellicus? Ja, er ikke intressert i å kaste bort penger på dill dall. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hva skjer med de som har bestilt med postoppkrav? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har akkurat sendt mail til AS.no og spurt om dette, vil poste her så snart jeg har fått svar Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hva skjer med de som har bestilt med postoppkrav? Jeg har bestilt på postoppkrav selv, så håper de sender ut lappen samme dag som pakken kommer, men hvis ikke så er det jo bare til å ta en tur på det lokale postkontoret og spørre antar jeg. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Betyr dette at du ikke har bestilt Coll. edit Bellicus? Ja, er ikke intressert i å kaste bort penger på dill dall. Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 jeg spurte absolutt spill om når de ville sende ut CE, der fikke jeg til svar Onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå