Abnegation Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg søkte operativ marine på sjøkrigsskolen. Da blir det først et år med gjennomgående befal. I starten av mai fikk jeg brev fra forsvaret hvor jeg skulle ettersende vitnemål og andre attester. Men jeg har fortsatt ikke hørt noe mer fra dem etter dette.. Er det ikke felles opptak i slutten av juni? Burde jeg ikke da få en dato for innkallelse snart? Begynner å bli litt nervøs for at noe har gått galt, og at jeg må vente ett år med utdannelsen min. Noen som har noen beroligende ord å komme med? Endret 19. mai 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Høres ut som om du bør ta en telefon til vernepliktsverket eller responssenteret. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Snakka med dem nå, og de sa at jeg skulle få svar i løpet av denne uka her. Hvorvidt det stemmer, eller om det bare var noe han sa for å berolige meg gjenstår å se. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Opptaket starter meg bekjent ca 21.-23. juni. Jeg har selv tenkt meg på opptaket (søkt UB), men jeg har heller ikke fått noen innkallelse. Satser på at den kommer innen et par dager. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Betryggende å høre at det er flere som ikke har fått innkallelse. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 har fremdeles ikke hørt noe fra de hjemme om jeg har fått post, synes det begynner å dra litt på Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk heller ikke noe innkallelse denne uka.. Gir dem ut til onsdag neste uke, før jeg ringer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå