Fashionjunkiie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) ... Endret 6. januar 2011 av camillaen Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er dette igjennom PayPal? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvem er det du opplyser kortnummeret ditt til hos da ? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Første gang jeg bestiller noe fra Ebay, så er ikke sikker. Jeg burde kanskje lage en bruker på PayPal? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det spørs jo hvilke betalings alternativer selgeren på Ebay tillater det... Ebay består jo av flere selgere, som selger sine tjenester/varer igjennom ebay.. Hovedsaklig via auksjoner.. Selgerene tilbyr forskjellige betalings metoder, sendings metoder og noen sender ikke en gang til Norge (viktig å få med seg slike ting før du bestiller/betaler). Husk også å sjekke hva "shipping-cost" blir, slik at du ikke får deg en smell økonomisk når final quote kommer. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Sjekket alt det der ja Laget meg bruker nå på PayPal og da funket det fint å betale. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Fikk en e-post i dag om at jeg måtte klikke på Pay now! for å bekrefte frakten og betalingen. MEN Jeg har jo allerde betalt for det noen dager siden! Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sikker på at du har betalt, du kan se om du har betalt enten via nettbanken at paypal har trekt penger fra kortet eller via paypal at du har betalt vil en aktuell epost adr. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Sjekket alt det ja, men i dag kom faktisk pakken! Ble hvertfall nervøs for at det ble noe tull når jeg fikk den e-mailen noen dager etterpå, men da ordnet det seg heldigvis. Takk for at du tok deg tid å svare da, headbullen ^^ Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke no problem, ikke alltid like lett med paypal og ebay for "nybegynnere".... Vi har alle vært nybegynnere en gang (eller to ) Håper du var fornøyd med varen da, hva enn det var Lenke til kommentar
eidenif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 er det noen som vet hvor mye det er i toll og frakt på ebaY? hvis jeg skal bestille no til rundt 49.99$, er det noen som vet hvor mye tollen koster ? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det spørs. Vanligvis er det 25%, men det hender folk setter på "personal gift" på pakken, og da er det liten sjangs for at du må betale noe som helst. Du må sjekke med han som auksjonerer varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå