dan83 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hei jeg har en acer pc med go 7600, men den sliter alikevell med eldre spill som feks rome total war(2004).? Når jeg sier sliter, så mener jeg at det "lagger" på medium grafikk, noe som det absolutt ikke skal gjøre med et såpass gammelt spill!! Så kan det være en defekt på skjermkortet eller vill en defekt gi andre mer tydlige utslag? Jeg har derimot oppdatert driverne og det skal ikke være noe virus på datan. Det eneste som gjenstår nå er å formatere hele dritten og se om det muligens hjelper litt(ville ikke tro det) Er absolutt ikke klar for å sende inn datan, men hvis jeg må ty til slike midler, så er det vell verdt det i lengden!! Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hei jeg har en acer pc med go 7600, men den sliter alikevell med eldre spill som feks rome total war(2004).? Når jeg sier sliter, så mener jeg at det "lagger" på medium grafikk, noe som det absolutt ikke skal gjøre med et såpass gammelt spill!! Så kan det være en defekt på skjermkortet eller vill en defekt gi andre mer tydlige utslag? Jeg har derimot oppdatert driverne og det skal ikke være noe virus på datan. Det eneste som gjenstår nå er å formatere hele dritten og se om det muligens hjelper litt(ville ikke tro det) Er absolutt ikke klar for å sende inn datan, men hvis jeg må ty til slike midler, så er det vell verdt det i lengden!! Du vet at Rome Total war ikke er en gyldig "benchmark" siden det ofte kan være mye folk på slagmarken og det har seg slik at det av og til lagger uansett. Det er fordi Ai gjør ca. 1000 komandoer på en gang, da er det klart at det lagger. Du har kanskje sett når generalen kun står å vifter med armen? Kan du ikke prøve 3dMark06 eller noe? Så poster du resultatet, så kan vi se om det har en vesentlig lavere score enn andre 7600... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå