Gå til innhold

Mobilnytt.com - Er det svindel!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boratsmom :

Det sier seg selv at han ikke tar tlf når du anonserer her inne (som du har påpekt at han følger med her) at du skal ringe han dagen derpå. Smart

Intresang tråd, kom med videre oppdateringer når det fåreligger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Saa, i dag var datoen han hadde satt at han kunne betale meg og andre tilbake. Noen sett noe til pengene? :)

Heh :hm:

Har ikke handlet der selv. Hatt du noe kontakt med han siden den gang han sa det?

OM han har satt de over i dag, er det ikke sikkert de kommer inn før på mandag.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt fra idioten, han svarer værken mail eller telefon.

Er på ferie og reiser igjennom Mosjøen en dag i neste uke så da skal jeg møte han, koste hva det koste vil. Har tre aktuelle adresser å møte han på, tar gjerne imot flere om noen sitter på.

Lenke til kommentar

hvis noen av dere har betalt med kredittkort via f.eks paypal eller direkte via kredittkort. Snakk med kortselskapet direkte og si at dette er svindel sak.

Jeg fikk igjen pengene tvert i en annen sak, selv om det ikke hadde gått 30 dager hos paypal.

Lenke til kommentar

Spennende lesing, bortsett fra noen unødvendige gloser da :hm:

Det må da være noen her inne som bor i nærheten av denne fyren? Eller så hadde det jo vært sinnsykt interessant å se hva Tosk1 hadde fått ut av besøket sitt. Tenker det sitter en kar der oppe som har dratt for gardinene og svetter litt med tanke på å møte en hissig kunde på trappa når han skal ut de neste dagene.

"The shit is about to hit the fan"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...