eUnaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er godt Norge er ett lite land. Hos Hertz kan du leie biler fra 500kr døgnet. Det gir deg mer nok tid til å reise fra hvor hen du er i landet til fyren, og få gjort opp mann mot mann Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fikk kopi av brevet Forbrukerraadet hadde sendt ham hvor de ber om full redegjoerelse paa saken jeg har aapnet hos dem. Blir interessant aa se om han svarer dem. Neppe. Faar svar fra Postbanken om ca 2 dager. Lenke til kommentar
howerang Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Boratsmom : Det sier seg selv at han ikke tar tlf når du anonserer her inne (som du har påpekt at han følger med her) at du skal ringe han dagen derpå. Smart Intresang tråd, kom med videre oppdateringer når det fåreligger Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Paypal kontaktet meg i dag og sa de hadde vaert i kontakt med VISA, saa da er saken aapnet hos paypal igjen! NICE! Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe nytt i denne saken? Har folk fått igjen pengene sine? Har postbanken "fryst" hans konto? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Vært stille her de siste dagene ja Hvor mange her har egentlig handlet fra denne siden? Endret 15. juli 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er den verste jallasiden jeg noen gang har sett. Har noen gått til media med dette? Bare et forslag, da kanskje andre kan unngå å gå i denne fellen, også de som ikke leser på dette forumet. TV2 Hjelper Deg er jo et alternativ.. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ikke noe nytt enda...paypal venter paa svar fra mistenkte, som kunne ta opp til 30 dager. Regner med det vil gaa 30 dager ogsaa, siden han ikke kommer til aa svare dem. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Saa, i dag var datoen han hadde satt at han kunne betale meg og andre tilbake. Noen sett noe til pengene? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Saa, i dag var datoen han hadde satt at han kunne betale meg og andre tilbake. Noen sett noe til pengene? Heh Har ikke handlet der selv. Hatt du noe kontakt med han siden den gang han sa det? OM han har satt de over i dag, er det ikke sikkert de kommer inn før på mandag. Lenke til kommentar
Tosk1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som har hørt fra idioten, han svarer værken mail eller telefon. Er på ferie og reiser igjennom Mosjøen en dag i neste uke så da skal jeg møte han, koste hva det koste vil. Har tre aktuelle adresser å møte han på, tar gjerne imot flere om noen sitter på. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke gi dere. Slike saker blir prinsipielle for meg. Har selv en sak hos forbrukerrådet, er ikke snakk om all verden med penger, men prinsippet om at noen skal slippe unna med svindel godtar jeg ikke. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 hvis noen av dere har betalt med kredittkort via f.eks paypal eller direkte via kredittkort. Snakk med kortselskapet direkte og si at dette er svindel sak. Jeg fikk igjen pengene tvert i en annen sak, selv om det ikke hadde gått 30 dager hos paypal. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Spennende lesing, bortsett fra noen unødvendige gloser da Det må da være noen her inne som bor i nærheten av denne fyren? Eller så hadde det jo vært sinnsykt interessant å se hva Tosk1 hadde fått ut av besøket sitt. Tenker det sitter en kar der oppe som har dratt for gardinene og svetter litt med tanke på å møte en hissig kunde på trappa når han skal ut de neste dagene. "The shit is about to hit the fan" Lenke til kommentar
Tosk1 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vært på politistasjonen i Mosjøen i dag, politiet har ikke sett på saken enda. SKUFFENDE. Lovet å sette en mann på saken med en gang. Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Skal du møte fyren da? Har folk bare gitt opp eller? Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke SETT på saken enda?? Utrolig treigt!! Lenke til kommentar
159660 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, de har nok hatt fryyyyktelig mye og gjøre tenker jeg ..... HEH. Lenke til kommentar
Tosk1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kontaktet banken i går, saken min vil være ferdigbehandlet inne 16 august. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kontaktet banken i går, saken min vil være ferdigbehandlet inne 16 august. Kontaktet banken i gaar jeg og, hun som hadde saken var paa ferie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå