Frohman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 burde ikke Norge finne løysninger som ikke skader miljøet på noen måter? Skader da ikke miljøet direkte med å lagre det inni et fjell.. nei, men problemet er neste generasjoner som er nysjerrige. hva jorden blir truffet av en meteoritt som utsletter hele menneskeheten utenom en afrikansk stamme. de reiser tilfeldighvis til akkurat det fjellet for å leve. de begynner å åpne noen tønner og vips, en katastrofe. alt sånt må dem ta hensyn til. det står advarsla på fleire språk for å hindre folk til å komme nær avfallet, men spørsmålet er om det blir nokk? Fantastisk hvordan folk finner opp slike ting. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "Nei, jeg SKAL vinne denne diskusjonen! Må finne på no' lurt! Ahhhhaaa, hva hvis jeg blander en meteoritt og afrikansk stamme? Det bare må bli bra!" Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 var nokk litt morsom ja, men det var seriøst. hva om det hadde skjedd i virkeligheten? sikkerheten må jo være på topp. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Spent på om en afrikastamme klarer å bryte seg inn i et forseglet lager :!: Endret 21. mai 2008 av O.J Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Artig. Nesten så artig at jeg vurderte å dra på smilebåndet. Men så gadd jeg ikke likevel. Fortsatt artig da. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 humor fanger jo oppmerksomhet så kanskje noen fikk med seg poenget Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ikke helt på trynet. Atomavfall-hulene de lager i nord-Amerika tar sikte på å bli funnet av ren nyskjerrighet om 10000 år. Siden anleggene skal vare i 10 000 år, selv etter en eventuell atombombekrig er det blant annet utviklet et symbolspråk som skal ordne opp for den afrikanske stammen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Tror nok overlevende etter et metorittnedfall heller hadde prøvd å komme seg til Svalbard,det er der alle godsakene er nedgravd. Han hadde nok fungert godt som roer på det Norske landslaget i K2 eller noe lingnende sportsgren Endret 24. mai 2008 av Nautica Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Haha, ler så jeg faller av stolen. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Haha, ler så jeg faller av stolen. me2, bortsett fra at jeg ikke falt av stolen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hehe, jeg deltok i denne diskusjonen og måtte nok trekke på smilebåndene når fyren sa dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå