Anette-Karoline Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg ønsker meg en ny TV, flatskjerm, billig som mulig med bra lyd og bra bilde. Noen tips ?? Også vurderer jeg å kjøpe meg Playstation 3, men hørt endel negativt, noen som har noen syn de kan dele med meg og kanskje noen råd før jeg kjøper meg den ??? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvilken prisklasse har du tenkt på til Tven? Lenke til kommentar
Anette-Karoline Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 billig som mulig, kanskje under 10 000 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg vil klart anbefale deg Samsung M87 40"! Jeg har den, og Playstation 3. Til sammen er dette helt rått! Knallbra bilde. Jeg har koblet opp lyd via hjemmekino, så har ikke testet lyden på selve tven. Men den skal vist være ok den. Samsung M87 ser jo utrolig bra ut også! Koster 8749,-kr i skrivende stund på MPX: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=79498 Du får ikke noe bedre tv for penga enn dette! Lenke til kommentar
Anette-Karoline Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 grrr den så deilig ut den =) så det kan være et alternaltiv =) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå