Defekt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bare sånn for å ta det med en gang; nei, GTA IV ødelegger IKKE blu-ray drev. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Husk at det gjerne er mye lavere feilprosent på slike ting enn en opplever ved å lese på diverse fora da det omtrent bare er de som har opplevd det samme som skriver. Har hatt min ps3 i snart ett år, ingen problem. Såvidt jeg vet repareres ikke ps3, men det konstateres at skaden går under reklamasjonsrett og så sendes det en ny. At det har vært mangel på 60gb versjonene (slik at det har tatt lang tid før en får ny) har vært nevnt tidligere på dette forumet. Okei. Høres jo bra ut. da skal jeg få sendt inn min fortest mulig. har heldigvis 40gb versjonen. Og håper på at det ikke tar så lang tid. Bra at GTA IV ikke ødelegger drev. Ja det er nok en mye lavere feilprosent enn det virker som! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er gjerne VELDIG mange som kjøper dette spillet, og kanskje ikke har spillt noe særlig med spill på PS3 (eller PS3 er nyinnkjøpt til dette spillet), og dermed hører en mange historier om at PS3 ble ødelagt når en spiller GTAIV. Dette betyr likevel ikke at GTAIV ødelegger PS3-maskiner mer eller mindre enn andre spill, bare at det er flere som spiller GTAIV, dermed flere som opplever problem når dette spillet spilles... Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eg har hatt ps3´en min i godt over et år nå og har aldri hatt problemer. Har 18 ps3 spill og 18 Blu Rays. Kjøpte min i Liverpool, England btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå