Gå til innhold

Sony PS3 , GTA IV problem!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at det gjerne er mye lavere feilprosent på slike ting enn en opplever ved å lese på diverse fora da det omtrent bare er de som har opplevd det samme som skriver. Har hatt min ps3 i snart ett år, ingen problem.

Såvidt jeg vet repareres ikke ps3, men det konstateres at skaden går under reklamasjonsrett og så sendes det en ny. At det har vært mangel på 60gb versjonene (slik at det har tatt lang tid før en får ny) har vært nevnt tidligere på dette forumet.

Okei. Høres jo bra ut. da skal jeg få sendt inn min fortest mulig. har heldigvis 40gb versjonen. Og håper på at det ikke tar så lang tid. Bra at GTA IV ikke ødelegger drev. Ja det er nok en mye lavere feilprosent enn det virker som!

Lenke til kommentar

Det er gjerne VELDIG mange som kjøper dette spillet, og kanskje ikke har spillt noe særlig med spill på PS3 (eller PS3 er nyinnkjøpt til dette spillet), og dermed hører en mange historier om at PS3 ble ødelagt når en spiller GTAIV. Dette betyr likevel ikke at GTAIV ødelegger PS3-maskiner mer eller mindre enn andre spill, bare at det er flere som spiller GTAIV, dermed flere som opplever problem når dette spillet spilles...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...