cyriax Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg brenner .cue og .bin filer slik at jeg kan se disse på en DVD spiller med VCD, evt har en link til en forklaring, Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Bruk Nero - file - burn image - velg cue fila og brenn ivei! Lykke til www.nero.com Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Når jeg gjør dette brenner den ut mapper som heter EXT, MPEG2 og SVCD. Når jeg setter denne i DVD spilleren får jeg Disk error. Når jeg ser på en CD jeg har fått engang ligger det der en mappe som heter VCD. Noen tips hvor dan jeg kan få brent den ut slik at jeg kan se den i VCD format. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 det du sier at din dvdspiller ikke støtter svcd men vcd ikke sant. Det finnes noen rogrammer på www.vcdhelp.com men vet ikke om de hjelper for deg sden filmen er pakket inn, har nemlig ikke prøvd noe lignende før Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Liten vits å begynne konvertering av Mpeg2 over til Mpeg for en skarve piratkopi er det vel . Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Det kommer vel an på filmen... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ja ja http://www.dvdrhelp.com/convert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå