Gå til innhold

Hvilken av disse Sony Tv-ene?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en ny TV-skjerm. Har bestemt meg for at der skal være Sony, med 32". Det er første gang jeg kjøper tv, og har heller ikke hatt en tv før. Er 16 år.

Jeg skal bruke tvn mye til tv-titting, og film fra pcn. (Har ikke PS3). Jeg lurer på hvilken av disse tve dere anbefaler meg å kjøpe. Jeg vet at det er forskjellige priser på dem, og at en av dem er bedre en den andre. Men lurer på om det er kraftige forskjeller. Og om forskjellene er verdt de 3000 eller ikke?

Her er modellene:

-KDL32D3000K

-KDL32P3000K

-KDL32S3000K

-KDL32P3020K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha meg en ny TV-skjerm. Har bestemt meg for at der skal være Sony, med 32". Det er første gang jeg kjøper tv, og har heller ikke hatt en tv før. Er 16 år.

Jeg skal bruke tvn mye til tv-titting, og film fra pcn. (Har ikke PS3). Jeg lurer på hvilken av disse tve dere anbefaler meg å kjøpe. Jeg vet at det er forskjellige priser på dem, og at en av dem er bedre en den andre. Men lurer på om det er kraftige forskjeller. Og om forskjellene er verdt de 3000 eller ikke?

Her er modellene:

-KDL32D3000K

-KDL32P3000K

-KDL32S3000K

-KDL32P3020K

D3000 er det klart beste valget her... Sony kommer med en ny 32" i disse dager, nemlig w4000. Den ser heller ikke så dum ut.

Lenke til kommentar
Jeg har fått et tips om en ny tv nå, og det er denne tvn. Jeg vurderer å kjøpe den. Den så veldig bra ut, og så var den 37" og full hd.

Er den så bra som de skal ha den til?

Sony er nok bedre... Dypere sortnivå som gir høyere kontrast. Når det er sagt så har jeg ikke sett Toshibaen. Jeg ville sjekket ut W4000 som er den nye modellen til Sony. Det er nok den beste lcd-en på markedet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Jeg har fått et tips om en ny tv nå, og det er denne tvn. Jeg vurderer å kjøpe den. Den så veldig bra ut, og så var den 37" og full hd.

Er den så bra som de skal ha den til?

Sony er nok bedre... Dypere sortnivå som gir høyere kontrast. Når det er sagt så har jeg ikke sett Toshibaen. Jeg ville sjekket ut W4000 som er den nye modellen til Sony. Det er nok den beste lcd-en på markedet akkurat nå.

Ja, den er nok den beste. Men det er det at jeg ikke har penger til det. Den koster 13000 for 32" og jeg hadde planlagt fra starten av at jeg ville holde meg rundt 8000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...