Gå til innhold

Gratis Source ved mange kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei.

En venn av meg starta en samtale med meg på MSN, han sa (med det beste fjortisspråket): "skal e gi deg source? e kan sende det til gratiz med online". Jeg spurte hvordan det går, og da svarte han: "har kjøpt det så mange ganger at e fikk et gratis som e kan velge å gi til en pers"

Jeg lurer på om Steam/Valve, eller hvem søren det må være, faktisk har en sånn ordning? Jeg er redd for at vennen min bare prøver seg på en dårlig spøk. :p

- Takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men kunne ikke de som kjøpte Orange Box gi bort eksemplarer av spill som de fikk dobbelt opp av?

Da kan det hende han har hatt Source fra før av, men har kjøpt en samle pakke med alle CS-spillene, eller HL2 pakker eller noe som gjør at han har dobbelt med Source. Så det kan være en mulighet for at han har mulighet for å gi bort et eksemplar av spillet.

Da er jo bare be han gi deg det, men ikke gi bort passordet til steam kontoen din, han trenger vel ikke det for å gi spillet som gave...

Lenke til kommentar

Heaheah BitFrost, bare slapp av. Jeg skal jo kjøpe det, bare tulla litt med deg:P

Men har gama 1,6 en god stund nå, så ville egentlig prøve source for å se om jeg likte det. Lei 1,6 miljøet derfor.

Lenke til kommentar

Jaja. Tullingen trodde det var fullversjonen, men det var jo bare guestpass. :laugh: Nå laster jeg ned Source, da. Tar tid, var vel over 3 Gb så vidt jeg kunne se. Jeg trenger ikke laste ned/installere på nytt hvis jeg kjøper fullversjon i butikk eller via Steam, håper jeg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...