Gå til innhold

får bios feil! hjeeelp

snik1

Anbefalte innlegg

Denne meldingen får jeg i bios. "The system intruded, chassis opened ore tempered before, please check the system" jeg kommer inn i windows når jeg reseter bios. Ellers nekter den med "system intruded". :(

Endret av snik1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kassen åpen?

Det er det "Chassis open" melding viser til. Du kan slå av varslingen i BIOS. [Hvis du skriver feilmeldinger bokstavrett er det lettere å hjelpe (og for deg å søke på nettet etter hjelp)]

Og hva mener du med "ribben"?

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Har du kassen åpen?

Det er det "Chassis open" melding viser til. Du kan slå av varslingen i BIOS. [Hvis du skriver feilmeldinger bokstavrett er det lettere å hjelpe (og for deg å søke på nettet etter hjelp)]

Og hva mener du med "ribben"?

hei! her er meldingen : "The system intruded, chassis opened ore tempered before, please check the system" kjøleribben under skjermkortet som kommer fra CPU området.

Lenke til kommentar
Gjorde akkurat som du sa! Nå funker alt! :D Takk

Hva mener du?

Jeg spurte deg om hva du mente med "ribben" (som du ikke har svart på). I tillegg ba jeg deg gjengi bokstavrett feilmeldingen, noe du heller ikke har gjort. Den meldingen du "siterer" vil ikke gi tilsag ved søk på nettet,

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Gjorde akkurat som du sa! Nå funker alt! :D Takk

Hva mener du?

Jeg spurte deg om hva du mente med "ribben" (som du ikke har svart på). I tillegg ba jeg deg gjengi bokstavrett feilmeldingen, noe du heller ikke har gjort. Den meldingen du "siterer" vil ikke gi tilsag ved søk på nettet,

Da er det noe galt hos deg, for jeg ga deg klar tilbakemelding =) Jeg fant feilen i bios, og anser problemet som løst. takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...