hallrar Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Min far får følgende melding under oppstart: "Windows produktaktivering. Et problem forhindrer Windows i å kontrollere lisensstatusen på denne datamaskinen. Hvis du vil fortsette, må ditt eksemplar av Windows aktiviseres hos Microsoft. Vil du aktivere Windows nå?" Windows XP Home Edition. Den har gyldig Windows lisens som fulgte med PC-en når han kjøpte den for nesten ett år siden. Uansett om om jeg velger JA eller NEI så avslutter den uten å aktivisere. Hallrar Endret 19. mai 2008 av hallrar Lenke til kommentar
TGL Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei, jeg sliter med et veldig likt problem Jeg har byttet programvare i PC-en uten å reinnstallere windows, jeg tenkte å innstallere Windows Vista som jeg nylig kjøpte som kan innstalleres uten å avinnstallere gammel windows, men når jeg skal logge på den gamle versionen så får jeg så å si samme feilmeldingen. Men jeg har jo ikke noe nett så jeg kan ikke aktivere windows, og ikke får jeg nett heller før jeg kan åpne windows og innstallere de nye driverne :S noen som har en måte å komme seg forbi denne meldingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå