hobbex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) All of the following information has come from an insider I am in contact with and everything isn’t ’set in stone’. Things can change a lot, especially when it involves Sony. If any of the information is wrong, its because plans have changed and not because it was made up. 2.40 should include: * Access your XMB chat features from any game. * 2D trophies from the XMB where 70% of current titles will support them straight away * Video Coding and groundwork for the Movie Store (Out Sept) My insider says 2.40 should arrive before MGS4 comes out however not all of the above features will 100% make it into the update. Oh and Online Co-op for Super Stardust HD is in the works. - LÄNK Lönt att hoppas? Endret 19. mai 2008 av hobbex Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 2.40 før MGS4 er bra det, men flickan gjør meg bekymret for hvor sant ryktet er... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Om det stemmer, så snakker vi om en dato når ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Før 14 Juni. Ups 12 var det. Endret 19. mai 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Får satse på det da, men XMB burde vært på plass for evigheter siden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Leste en artikkel der det stod at MGS4 utviklerne presset SOny til de grader så de kunne få ferdig updaten til slipp. Håper virkelig dette er facts! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hadde vært greit å fått til ingame XMB snart ja Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Føler meg så jævlig etter. Kan noen i en setning, skrive hva XMB står for og hva det er? Har en viss peiling, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 XMB er altså hovedmenyen inne på PS3, på en måte operativsystemet. In Game XMB vil være at man får mulighet til å trykke på PS knappen når man er inne på et spill og så kommer opp XMB, og man kan sjekke nettet, høre musikk, chatte osv så cirka Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Aha, da skjønner jeg. Lost Planet gjør dette til en grad. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 jepp..høyrte det samme, so vakna eg å skjønte alt var ein fjern drøym sjølvsagt.. ville ikkje hatt for høge forventninga karer..tipper august eg.. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det hørtes da mistenkelig at det bare dukket opp noen som visste dette. Om noen skulle vite det, så er det vel bare et fåtall av personer som jobber direkte med dette. Det høres veldig tvilsomt ut. Men en gledelig overaskelse er alltid koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå