Gå til innhold

Kjøpe Ipod Classic.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe en Ipod Classic. For noen uker siden leste jeg i en tråd hvor det var linket til sider som solgte den rimelig og greit, og hvor det var linket til ok anmeldelser av Ipoden.

Jeg finner ikke igjen den tråden, så jeg spør her om noen har nettsteder å anbefale til et trygt og billig kjøp av Ipoden, og om noen har noen ok sider hvor Ipoden blir omtalt.

På forhånd takk.

Hvis noen har noen negative ting å si om Ipod Classic så er det bare å si ifra, før jeg kjøper den. =)

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Vanskelig å si om den er bra for deg eller ikke når du ikke sier noe om hvorfor du kjøper den, dvs hva du ser etter i en spiller

Lenke til kommentar

Jeg spurte egentlig ikke etter anbefalinger av Ipod, men sider hvor jeg kan kjøpe Ipod Classic til en grei pris, og hvor det er greit med bestilling, levering osv.

Da jeg spurte om negative sider, var det egentlig bare helt generelt. Store mangler el. som gjør at jeg ikke bør kjøpe den. Men det er ikke så farlig. Det jeg egentlig leter etter er side som kan lede meg gjennom kjøpet av Ipoden.

Lenke til kommentar

Selv ville jeg ha sett i prisguiden først.

80GB (1599,- billigst)

160GB (2190,- billigst)

Personelig ville jeg ha kjøpt fra apple hvor du får 80GB versjonen for 1890,- og 160GB versjonen for 2699,-. Er litt dyrer enn andre steder kanskje, men det blir gratis frakt, gratis inskripsjon bakpå, du får gratis gaveinnpakking (^^) og så klart bedre support.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...