magnusalex Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lost: Via Domus. Jeg fikk 1000/1000 på under 7 timer spilling. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ta COD4 på Veteran. Da har du 1000 når du er ferdig. TØV! Selv om du runner på Veteran får du ikke automatisk: -Look sharp -Eyes and ears -New Squadron record -Your show sucks -Straight Flush -No restfor the weary -Bird on ground -3 of a kind -4 of a kind + en del flere. Ja, okei da. Husker bare at jeg pløyde meg gjennom veteran og fikk alt. Lenke til kommentar
Ball3 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Blazing Angels:squadrons of WW2 bør være lett å få GS i da man kan bruke juksekoder og allikevel få achievementene.Har ikke spillet selv,så kan ikke bekrefte dette men har sett på noen forum at dette funker.Spillet selges på Play.com for en 100 lapp inkl.frakt. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fightnight round 3... bør klare 1000/1000 der etter 5-6 timer i carreer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Lost: Via Domus. Jeg fikk 1000/1000 på under 7 timer spilling. Lånte det av en venn til pc og spydde bare av menyen. Verste spillet jeg NOEN gang gar prøvd Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De fleste sportsspill fra 2006 (slik som NBA, NFL, NHL etc) er også veldig enkle å få 1000 i. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I Beowolf får dy 1000 GP bare for å fullføre har jeg hørt. Nei, men du får meste parten av Gamescoren ved å fulføre. Veldig enkelt spill. Skal du ha raske Gamepoints: Cars - Veldig enkelt å få 1000/1000 på kort tid Viva Pinata - Tar tid å sette seg inn i det, men når du har gjort det får du 1000/1000 i en fei COD2 - 1000/1000 ved å fullføre på veteran, kan være vanskelig om du ikke er vant til FPS på xbox Obilvion - Tar tid, men er ikke vanskelig å oppnå. Samtidg som du får en veldig god spillopplevelse. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 raske gamescore avatar - 1000gs på 2minutter max! king kong - en gjennomgang 1000gs eragon - 2gjennomganger! halo - det har ¨du cod4 - relativt lett! uno - 200/200 hexic - 155 lette.. gears of war - single player, 370gs skal vel holde en stund det Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ta COD4 på Veteran. Da har du 1000 når du er ferdig. TØV! Selv om du runner på Veteran får du ikke automatisk: -Look sharp -Eyes and ears -New Squadron record -Your show sucks -Straight Flush -No restfor the weary -Bird on ground -3 of a kind -4 of a kind + en del flere. Ikke automatisk nei, er derimot ingen kunst å ta de mens man tar veteran. De fleste har guides og resten er øving. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Prøvde Call of duty på Veteran og det er jo umulig Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prøvde Call of duty på Veteran og det er jo umulig Neida, bare øv deg på hvor fiendene står, tatikker osv så har du det etter en stund . Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Prøvde Call of duty på Veteran og det er jo umulig Neida, bare øv deg på hvor fiendene står, tatikker osv så har du det etter en stund . Prøvde det oppdraget hvor du begynner i et helicopter ok skyter sånne granat-ligne ting og dør før jeg får sett de Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har nå spillet gjennom hele/halve act 1 på veteran og må si det er ikke så lett som du sier stresset spisielt på det tv studioet. Den achivmenten: Save the farmer Hva skal jeg gjøre på den ? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 På det brettet hvor du kommer ut av en helikopter der falt ned, og møter patruljen din. Så går du ned en sti, og kommer til en gård. Du står inni en låve, og ser ut av vinduene at terroristene avhører en bonde. Skyt terroristene før de dreper bonden, og du får "Saved the farmer". Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Helt på slutten av Act 3 der hvor du skal stoppe de missilene før tiden går ut, der er det umulig er det noen som har noen smarte tips om hvordan greie det? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Gigget med act 3 er at du må lære deg hvor folk er, og til tider rushe. En god pekepinn på hvordan du ligger an er: Hvis du får nye checkpoints underveis, så ligger du innen for tidsrammen. Hvis du ikke får checkpoint, men må starte helt forfra, så er det fordi du har vært for treg. Jeg fant en video på youtube som jeg prøvde å følge tidene til. Det vil si, hvis jeg ikke kom fram til checkpoint på samme eller bedre tid som i videoen, så startet jeg forfra. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Gigget med act 3 er at du må lære deg hvor folk er, og til tider rushe.En god pekepinn på hvordan du ligger an er: Hvis du får nye checkpoints underveis, så ligger du innen for tidsrammen. Hvis du ikke får checkpoint, men må starte helt forfra, så er det fordi du har vært for treg. Jeg fant en video på youtube som jeg prøvde å følge tidene til. Det vil si, hvis jeg ikke kom fram til checkpoint på samme eller bedre tid som i videoen, så startet jeg forfra. Takk for tipset har no greid det og fått "won the war". Men hva skal jeg gjøre for å greie det flyet på veteran? Endret 24. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Da skal du gå på youtube og søke på "cod4 mile high club" Så får du noen indikasjoner på hvordan du skal gå. Selv brukte jeg en 2-3 kvelder på akkurat det brettet, men det gikk til slutt. Du kan faktisk klare brettet med kun flashbang!! Husk at mange youtubevideoer viser fra pc-versjonen med mus og keyboard. Det er ikke like lett med en konsollkontroll. Endret 24. mai 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Forpulte Call of dute det går å fanen ikke ann !!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Mile High Ckub er drittvanskelig, tok et par timer for meg . YouTube er din venn. Men det er helt klart verdt det når du ser at du har 1000/1000 på COD . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå