Gå til innhold

Nye Simens telefoner

Anbefalte innlegg

Det er den siste postingen som gjelder.... Den forrige kan man nesten si ble skrevet hallveis i drømmeland/legoland......... Beklager det på det sterkeste. Ikke anbefalt å skrive inn når man har sittet oppe to netter uten å sove!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg har forstått dette rett, så er M55 en konkurrent til 3510i (En meget god en...), mens SL55 er en motemobil, noe som er ganske kult. Selv om jeg nok heller hadde satset på en i XELIBRI-serien til Siemens da... (Pfff, fargeskjerm? Mote er mote...)

Lenke til kommentar

Selv er jeg ingen Siemens-fan og syns alle telefonene ser helt like ut. Og alle Siemens-entusiaster snakker om at Nokia er lite nytenkeende?? Nokia har små enkle: 6110, elegante med deksel, communicatoren, 7210'en... I det hele tatt, jeg er ikke enig. MEN;

her er nå hvertfall disse nye Siemensene deres, så alle vi andre også kan får vite hva dere snakker om! M55 først, SL55 deretter:

M55 og SL55

Edit: linket i steden... Sorry Kamera, jeg syns bare det er greiere med /img. Men jeg skal ta hensyn til dere som ikke har over 3 mbit/s inn... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...