levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vet noen om når siemens skal vise nyheter? Nokia, SE og Motorola har hat kjempeoppvisninger siste halvår, untatt Siemens. De har riktignok vist telefoner men ikke en serie...... Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Neste uke Det skjer i Hannover i Tyskland, på CeBIT-messen. Jeg skal dit 8) Siemens vil presentere SL55 og M55, men aller mest gleder jeg meg til å trykke på en SX1 Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 M55? Hvor har du hørt om den? Den har jeg aldri hørt om! Vet du noe om hvordan den blir? Jeg vil også til CeBIT Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 M55 er en mellomklasse-mobil med fargedisplay, MMS, Java, mulighet for kamera osv Har sett litt av den og tror det blir en lekkerbisken Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Sinnsvakt fett :o ! Vet du omoen nettsider el. som har bilder evt. spesifikasjoner på saken? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Nei, desverre Har visst ikke lekket ut noen bilder av M55 enda. Vel, da er det større grunn til å glede seg til presentasjonen Siemens har alltid online presentasjoner på www.siemensmobilelaunch.com Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Litt merkelig. Virker som Siemens holder mer tett om nyhetene sine enn de ande selskapene. Verstingen er jo SonyEricsson, hvor man vet spesifikasjonene på mobilen et halvt år i forveien. Eneste unntak var z1010 som ingen hørte om før rett før presentasjonen...... :-? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hm, verstingen er vel Nokia ? De presenterte jo N-Gage 4. november, men den kommer neppe på markedet før mot jul i år Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Ja, det er jo sant...... 7210 -----> 7210 ble presentert, på våren 2002 og skulle komme august samme år. Kom ikke til Norge før slutten av november!!!! Der har man forsinkelse fra øverste hylle! Hehe, innlegg nummer 250!!!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 skal di ikke lansere den derre røde a55 også? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Den er ro teoretisk sett allerede presentert! (Ble det sammen med Siemens SX1 i februar)! Tror begge kommer til å gjøre det stort i markedet! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 HEY!!!!!! Nå har jeg funnet bilder av M55!! Noen av dere som har sett de før?? http://www.club-siemens.no Ser jo KUUUL ut den! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 WOW! Endelig en design fra Siemens som tilogmed jeg liker...... Dette året blir vanskelig, med alle de fristelsene ue på markedet! Skal bli vanskelig å velge mellom Siemens M55 og Sonyericsson t610!!!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 liker du ikke designet på s55 levlex? hva er det du liker da? nokia? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hehe.... Litt borte idag :oops: S55 er den fineste telefonen jeg har sett bortsett fra at den var for rund syns jeg...... og litt klassisk. Liker designen til Ericsson og til tider Nokia, men den fineste jeg vet om er Samsung T100, som er den best deisignede telefonen som finnes..... :wink: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hehe, okay da er du tilgitt.. begynte å lure på om du ikke syns siemens var fin. men mens man snakker om klassisk, nokia er jo ikke serlig nytenkende når det gjelder design(og generelt).... eller? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 S55 er den fineste telefonen jeg har sett.. (....) den fineste jeg vet om er Samsung T100 Skal du ikke bestemme deg snart??? :smile: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Som sagt er litt omtåket idag..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Anyway, for å bestemme meg, og å gjøre klarhet i sakene. Samsung er den mest stilfulle og mest futuristiske mobilen jeg noensinne har sett. Siemens S55 er den peneste i linjene og fasong. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Levlex: "S55 er den fineste telefonen jeg har sett bortsett fra at den var for rund syns jeg" Levlex: "Siemens S55 er den peneste i linjene og fasong." fårstår deg ikke helt men?!?!?!?!! jaja, uansett. ferdig med den diskusjonen nå? :wink: Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 så hvis verstingene er nokia og ericsson, betyr det at disse nye siemens telefonene kan komme raskt på markedet etter presentasjonen? :smile: M55 ser veeeldig kul ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå