Gå til innhold

D-Link DIR-635 trådløs router, hva er usb kontakten på baksiden til, og kan jeg koble en ekstern harddisk i denne og finne den på et nettverk.

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en trådløs ruter fra D-LINK, denne ruteren har en usb kontakt på baksiden, der jeg da prøvde å plugge min eksterne harddisk (WD) i håp om å finne den på nettverket jeg skulle lage, men nå får jeg verken lage nettverket, eller finne den eksterne harddisken.

Hva skal jeg gjøre??

Endret av dachef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trur ikke du kan dele den sånn på nettverket, men hvis du kobler den i PCen så kan du dele den på nettverket ved å høyreklikke og egenskaper et eller annet.

EDIT: nettverket må du instalere på alle PCer som skal være i nettverket.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden du har en Dlink ruter er det greit å besøke www.dlink.no eller titte i manualen som fulgte med.

Dlink.no -> produktsøk -> DIR-635 -> spesifikasjoner = USB 2.0-port for enkel Windows Connect Now-konfigurasjon.

Søker du på f.eks google på begrepet "Windows Connect Now" kan du finne en forklaring alla

(Part of Windows XP Service Pack 2 (SP2), Windows Connect Now technology makes it easier for you to add devices such as printers and routers to your existing wireless network, or create a new one from scratch.)

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/n...connectnow.mspx

Happy reading :)

Lenke til kommentar

Windows Connect NOW funker i Vista også

du kjører Windows Connect Now eller trådløst veiviser eller noe i vista

skiv innpassord til trådløse og lagre den på usb stick, så går du med usbsticken til routeren, vente i 10sec, også går du til alle pcene du vil ha trådløst og følg veivisen på usbsticken :)

og volla trådløst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...