Snublefot Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg syntes det er best barbert. Fordi det føles bare renere. I begynnelsen var det også kanskje litt ekstra fun fordi det var så uvandt. Men nå har jeg gjort det i så mange år at det er som å barbere leggene. Bare en helt vanlig greie. Lenke til kommentar
MarraG17 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! MYTE!!! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! Blir hårene på hodet ditt tykkere og lengre hver gang du klipper deg? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 intimbarbering er en bra ting, man utrydder flatlusa og sexen blir MYE bedre btw, et par triks, 1, ikke bruk venus blader og sånn barberskum for legger, bruk gilette skum og høvel, gjelder både jenter og gutter. 2, bruk babyolje etterpå, da unngår man sår hud, og det blir en fin finish Lenke til kommentar
MarraG17 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! MYTE!!! Nei, serriøst! Prøv å la det vokse ut igjen og se da.. Spørs jo seff hvor mange ganger du gjør det da. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 den myta har blitt busted av de fleste som har sjekket. Bare spør legen din, han/hun har antagelg nok peiling til å vite det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 1, ikke bruk venus blader og sånn barberskum for legger, bruk gilette skum og høvel, gjelder både jenter og gutter. 2, bruk babyolje etterpå, da unngår man sår hud, og det blir en fin finish Det er faen meg sant. Såkalte jentehøvler er så forbanna mye dårligere. Jeg har brukt Gilette i flere år Vibratorrens funker også flott. (: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! MYTE!!! Nei, serriøst! Prøv å la det vokse ut igjen og se da.. Spørs jo seff hvor mange ganger du gjør det da. Tro meg, det er en myte. Jeg har barbert meg nedentil i mange år. Hårene er helt like som da jeg begynte. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bare et spørsmål, kanskje litt vanskelig å svare på for jeg går ut fra at det er individuelt men:Liker damer at menn skal ha hår under armene? Ser unaturlig og usexy ut uten hår under armene på gutter. Dessuten liker jeg å kose på dem Må bare få sagt at hårfjerning med høvvel bare gjør ting verre. Du får tykke og lange hår!! Myte. Jeg har i 10 år barbert både bein og armer, men jeg er også veldig lat når det gjelder barbering, at det kan gå en måned imellom hver gang. Jeg har tynnere og færre hår på armene nå enn da jeg var 12. Leggene mine er ikke så sinnsykt hårete at det gjør noe. Hva med alle de som fjerner øyebrynshår med høvel? Sett noen med viltvoksende øyebryn i det siste? (Dette gjelder ikke eldre mennesker. Menns øyebryn begynner som regel å florere i slutten av 40 årene, det er helt naturlig) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Errr. Kose på armhulehår? Lenke til kommentar
einarpet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva med å forsøke seg fram? Fra litt frisering til fullstendig glattbarbert. Det beste "svaret" vil du kanskje få ved å la dama om å barbere deg. Da stopper hun når hun er fornøyd. Og opphissende er det også.. Min x og jeg brukte dte ofte som en del av forspillet... =) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Errr. Kose på armhulehår? No further comment Men for å svare på tema, noe jeg glemte i sted. Zappy får føle min vrede hvis han fjerner alt. Det ser teit ut med en veiviser som ikke fører noe sted, men bare stopper ved buksekanten Drukner tissefanten din, trim det, plx, men la det være hår der! Mandig, rawr Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Drukner tissefanten din, trim det, plx, men la det være hår der! Mandig, rawr Enig i det, men det er allikevel bare en preferanse. Lenke til kommentar
MarraG17 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LOL, jeg skal bøye meg for fleretallet Fikk ganske mye interessant ut av dette.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 1, ikke bruk venus blader og sånn barberskum for legger, bruk gilette skum og høvel, gjelder både jenter og gutter. 2, bruk babyolje etterpå, da unngår man sår hud, og det blir en fin finish Det er faen meg sant. Såkalte jentehøvler er så forbanna mye dårligere. Jeg har brukt Gilette i flere år Vibratorrens funker også flott. (: Helt enig! Venus blader er jo store og klumpete! Hos gutter liker jeg at det er trimmet og helt glatt på selve utstyret. Om alt håret blir borte kan det se litt dumt ut. Men det er alltid greit med variasjon, gjelder begge kjønn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_T_* Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det ser teit ut med en veiviser som ikke fører noe sted, men bare stopper ved buksekanten Nettopp! Burde være en helhet: Har du mye hår på kroppen vil det være naturlig å ha en del hår der nede! Anbefaler også Philips Bodygroom Den er super til trimming av hår på hele kroppen! Har du ingen kropshår og en skog der nede ser dette fort veldig dumt ut! Men du trenger ikke fjerne alt heller! Sier det igjen Bodygroom er kanon Det er bedre med hår en en blek barnehud med røde nupper og ingrodde hårstubber!! Til slutt vil jeg bare legge til at jenter også hører med til den siste kategorien.. Men for al del, vil du at noen gledelig skal gå ned på deg; bruk høvlen på utstyret!!!! (jenter og gutter!) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) iiik.. hårløse mannfolk? Nei takk Endret 4. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Errr. Kose på armhulehår? No further comment Men for å svare på tema, noe jeg glemte i sted. Zappy får føle min vrede hvis han fjerner alt. Det ser teit ut med en veiviser som ikke fører noe sted, men bare stopper ved buksekanten Drukner tissefanten din, trim det, plx, men la det være hår der! Mandig, rawr Så lenge jeg slipper å ha en jævla busk. ^^ Lenke til kommentar
Gjest hairfree Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 iiik.. hårløse mannfolk? Nei takk Ps: Det er noe som heter Unirens. Det skal forhindre nupper osv etter barbering. JA! Unirens kan anbefales på det sterkeste!! (Samt bruk av en ren og skarp høvel hver gang...) Da unngår man røde nupper og alt ubehaget som følger med! Lett å få tak i er det også... Unirens hos Kondomeriet eller I alle VITA butikker rundt om i landet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg