Gå til innhold

Multicom - Behandlingstid og når sender de?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en vare i dag klokken 16.59

Den står som "ikke behandlet".

No big surprise there. Var ikke som jeg regnet med at den skulle bli behandlet med en gang.

Men så over til det jeg lurte på. Hvor lang tid pleier det å ta før den går videre i systemet? Og hvor lang tid pleier de å bruke på å sende det?

Hvis noen har noen erfaringer med dette så skriv gjerne her. Har så lyst til å få denne pakken så fort som mulig for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor står ordren fortsatt til behandling selv om jeg la inn ordren for 4 dager siden?

Svar: Det kan ta inntil 4 arbeidsdager før vi får sendt din pakke. Vi har flere lager, og hvis du bestiller varer som ligger på forskjellige lager, vil disse bli samlet på et sted for å sendes samlet. Dette gjør vi for at fraktkostnadene skal bli lavest mulig. Ved å benytte flere lager, hvorav flere sentral-lager, gjør at vi kan holde lavere priser enn våre konkurrenter. Denne besparelsen kommer deg som kunde tilgode.

Selv opplevde jeg at det tok 6 virkedager før de sendte det jeg hadde bestilt i forrige uke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet denne tråden er litt gammel, men bestilte TV hos de her forrige uke, da var det 50+ tver på lager, i dag er det ny oppdatering og da er ETA 12.8, samtidig senker de prisen. Hurra, flott at de opplyser og holder rekning med hva de har på lager :thumbdown:.Snakket med kundeservice, og da tok det kjempelang tid før de svarte, og da var svaret. Du får bare kanselere eller finne noe annet til samme pris. Flott at folk bryr seg.

Gir de en karakter på -1 av 10.

Lenke til kommentar
Vet denne tråden er litt gammel, men bestilte TV hos de her forrige uke, da var det 50+ tver på lager, i dag er det ny oppdatering og da er ETA 12.8, samtidig senker de prisen. Hurra, flott at de opplyser og holder rekning med hva de har på lager :thumbdown:.Snakket med kundeservice, og da tok det kjempelang tid før de svarte, og da var svaret. Du får bare kanselere eller finne noe annet til samme pris. Flott at folk bryr seg.

Ja det hørtes temmelig håpløst ut...

Lenke til kommentar
.... men bestilte TV hos de her forrige uke, da var det 50+ tver på lager, i dag er det ny oppdatering og da er ETA 12.8, samtidig senker de prisen. Hurra, flott at de opplyser og holder rekning med hva de har på lager :thumbdown:.Snakket med kundeservice, og da tok det kjempelang tid før de svarte, og da var svaret. Du får bare kanselere eller finne noe annet til samme pris. Flott at folk bryr seg.

Ja det hørtes temmelig håpløst ut...

Hvorfor er dette håpløst (forretningen). Den kan ha kommet mange bestillinger inn når varelageret var 50+ (varelageret er hos importøren og dekker alle forretningene som benytter denne importøren), samtidig kan din vare være blandt de som fikk varen fra opprinnelig varebeholdning. Nye varer ventes inn til 12/8. Flott. De gir infomasjon (ETA = forventet leveransetidpunkt og denne har selvsagt annen pris[nye priser kan gå opp eller ned, dette avhenger av vilkårene]). Det er inegn "håpløs" håndtering fra butikkens side.

Lenke til kommentar

Jo, det er håpløst.

For en tid siden, bestile jeg ett Adaptec 5805 fra De. Så leveringstiden, og tenkte at, jippi, denne får jeg snart. Varen kom, og zapp, 1 tilgjengelig, og jeg hadde min bestilling inne, så da så. Denne er min!

Men nei, tydeligvis ikke :(

Noen uker senere, så var det min tur. :)

Multicom har ett nydelig utvalg, men akkurat dette oppdateringssystemet Deres er noe mildt sagt, irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...