PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei Devil23! Jeg jobber i flybransjen - og støtter meg på "It's Ryanair". Bare glem billetten du, og anse pengene som tapt. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Hei Devil23! Jeg jobber i flybransjen - og støtter meg på "It's Ryanair". Bare glem billetten du, og anse pengene som tapt. jo takk du...billetten er betalt og alle er glade...men takk for svar;) Lenke til kommentar
discburixq Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Billige flybilletter - https://search.jetradar.com Sjekket stortsett alltid Jetradar før jeg bestiller noe. Det er så enkelt og greit at den sammenligner alle nettstedene for deg Endret 20. april 2019 av discburixq Lenke til kommentar
amalia_ Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Ja, det er nok berre til å drite i siden det er 10 år siden ? Kan kansellere den og få avgifter og skatter tilbake. Eneste er at gebyret dems er høyere enn det du får igjen. Så er bare å drite i den biletten 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå