lolly Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 256MB PC-266 DDR PC2100 OEM Apacer Memory 256MB PC-266 DDR Original PC2100 på msi Mainboard S-478 Intel 845E ATX Audio USB2.0 533MHz Det er bare apacer-minnet som virker. Den andre brikken virker ikke en gang om den står for seg sjøl. Er det noen innstillinger i bios som må gjøres før man kan kjøre dual ram? Noen idèer på hvorfor bios ikke teller opp ram`en fra den andre brikken? Den står skikkelig i. Hovedkortet støtter opp til 2 gb ddr Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Den andre funker ikke selv om den står i aleine?!?!? :o Du har vell ikke tenkt at det muligens er noe feil med den nye ram brikken din a? Lenke til kommentar
lolly Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 jo, har en sterk mistanke om det. Tenke jeg skulle prøve forumet før jeg sendte brikken i retur Lenke til kommentar
lolly Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Nå ble også den nye brikken detektert, men fikk blåskjem rett etter windowslogoen. Startet opp på ny i safe mode og disablet automatisk restart på startup and recovery. Det merkelige var at når da startet opp normalt igjen, kom ikke blåskjermen, men kom inn i windows og alt ser tilsynelatende ok ut. Men det er mulig det er noe som ikke fungerer siden jeg får blåskjerm og restart viss jeg enabler automatisk restart igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå