vegavnil Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Var nedom i byn idag, så at Haze sto i hyllen, er ikke det den 23.mai det kommer ut offisielt? Broken street date lukter det her... Endret 19. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mulig det er noe sånn forhåndbestillingsgreier. Youneverknow.com Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 He he he... Det er tydeligvis noen som ikke klarer å forholde seg til releasedatoene. Vet at butikkene har fått inn spillet, men de skal ikke ha lov til å selge noen før fredag Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ut ifra bilde så er det lett å se hvem som har brutt street date også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er slett ikke sikkert at det er snakk om salg av spillet. De aller fleste butikker setter jo opp covere i hylla før release for reklame og forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er det dumt at jeg viser hvilken butikk det er? Vil ikke gjøre oppstyr liksom.. Er slett ikke sikkert at det er snakk om salg av spillet.De aller fleste butikker setter jo opp covere i hylla før release for reklame og forhåndsbestillinger. Dette var langt ifra et forhåndsbestillings cover, var helt identisk til alle de andre og var ikke en eneste plakat om haze i det hele tatt i butikken... Så vil tro det omvendte... Endret 19. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fremdeles er det helt vanlig... Forhåndsbestillings-covere og "salgs" covere trenger heller ikke være forskjellige. GTAIV lå slik i butikken til GAME, Sandvika en stund før det kom ut, og når man tok det til kassa fortalte de at det var forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Rimelig sikker på at jeg leste noe om at det var i salg på Island i forrige uke, var en sak på n4g.com om det dersom jeg ikke husker feil. Kan jo hende noen her til lands har latt seg inspirere Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvem er noe særlig begeistert for Haze uansett? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Fremdeles er det helt vanlig... Forhåndsbestillings-covere og "salgs" covere trenger heller ikke være forskjellige. GTAIV lå slik i butikken til GAME, Sandvika en stund før det kom ut, og når man tok det til kassa fortalte de at det var forhåndsbestilling. Men butikkene pleier ikke å sette fullpris på disse forhåndsbestillingene, for å så sette de blant de andre spillene i hyllen. Er brudd på releasedatoen, men jeg tror ikke det er så mange som blir så veldig plaget av det Edit: Skrivefeil Endret 19. mai 2008 av Odovacer Lenke til kommentar
DictaPhone Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fremdeles er det helt vanlig... Forhåndsbestillings-covere og "salgs" covere trenger heller ikke være forskjellige. GTAIV lå slik i butikken til GAME, Sandvika en stund før det kom ut, og når man tok det til kassa fortalte de at det var forhåndsbestilling. Men butikkene pleier ikke å sette fullpris på disse forhåndsbestillingene, for å så sette de blant de andre spillene i hyllen. Er brudd på releasedatoen, men jeg tror ikke det er så mange som blir så veldi plaget av det Heisann,spillansvarlig på spaceworld butikken du var innom i dag her. Kan informere om at Haze IKKE er i salg her. Det var en intern glipp, da vi har en ungdom her som har arbeidsuke hos oss denne uken. Velkommen til Haze salg fra og med 23 mai Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Bra å få klarhet i dette! Da kan tråden stenges! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan jeg spørre om noen fikk kjøpt spillet? Lenke til kommentar
DictaPhone Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan jeg spørre om noen fikk kjøpt spillet? Nope, ingen fikk kjøpt det Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har sett noen anmeldelser av det? Har ikke testa demoen enda, hvordan var den? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har sett noen anmeldelser av det? Har ikke testa demoen enda, hvordan var den? anbefaler deg å lese gjennom dette litt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=952562&hl= Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har sett noen anmeldelser av det? Har ikke testa demoen enda, hvordan var den? PSM har gitt det 9/10 Gamereactor Sverige har gitt det 6/10 Gamershell har gitt det 6,5/10 Import tuner magazine har gitt dett 4/5 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 http://ps3.ign.com/articles/875/875229p1.html IGN 4.5/10 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har sett noen anmeldelser av det? Har ikke testa demoen enda, hvordan var den? anbefaler deg å lese gjennom dette litt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=952562&hl= Ah, går det an å bli blind. Sjekka bare gamerankings og der hadde det ikke kommet inn noe enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå