Gå til innhold

noen som vet noe om dakines fotosekker

Anbefalte innlegg

hei jeg trenger en fotosekk som jeg kan bruke i skibakken. når jeg søkte litt på nettet kom jeg over Dakine sekken "MISSION PHOTO". men spørsmålet er, er dette en god sekk?. er det noen som har den eller har prøvd den som kan gi meg noen tips om denne sekken eller en annen sekk i samme kategorien?

takker for alle tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Dakine Sequence og kan anbefale den. Kjørt mye på ski med sekken, flere solide knall og fall uten skader på utstyr. Også trasket flere toppturer med den! Kamera og utstyr er tilgjengelig selv med ski festet på sekken.

"Kamerablokken" som ligg inni sekken kan også tas ut og brukes seperat.

Eneste negative med Dakine Sequence er at du ikke kan ha Camelback i den.

Dakine.com - Sequence

Lenke til kommentar

Kan ikke noe om Dakines fotosekker, men vil anbefale en snutebag for å ha kameraet lett tilgjengelig. Fester den i magebeltet til sekken, og kameraet er overraskende stabilt. Da er kameraet klart på få sekunder. Tror flere bilder blir tatt da, og kompisene irriterer seg ikke over tiden det tarå ta kameraet ut av sekken. Bare når jeg kjører eksponert legger jeg kameraet i sekken. Trynet med kameraet på hoften flere ganger, ikke noe stort porblem.

Men for sekk til fysisk aktivitet ville jeg satt ergonomi og passform først. Viktig at sekken sitter godt, polstring er mulig å få til i ettertid, en dårlig tilpasset sekk blir aldri bra. Uten camelback er den håpløs til toppturer i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...