Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

The Friendzone - PUA sjekk her

Gjest gjestemann...

Anbefalte innlegg

Gjest gjestemann...

Kom over en artikkel på VG's diskusjonsforum om sjekking og hvordan å forføre/oppføre seg sammen med jenter. Saken er at jeg er utrolig, utrolig keen på dame, og har vært det en god stund. Jeg leste en del artikler hvor alfahanner og diverse ble nevnt, og leste PUA sin post on akkurat dette og kan si meg veldig enig i dette. Jeg har selv vært en "snill" gutt, og alle jenter (og gutter) jeg møter digger meg, men bare som venn/kompis. mao jeg er en populær kar, men havner gang på gang i det beryktede "Friendzone".

Noe jeg finner svært uforståelig er at det siste halvåret/året har jeg oppført meg mye mer som "alfahann" og mye mindre som "snill gutt" og etter å ha lest en del poster om akkurat det føler at jeg passer godt inn som Alfahann rollen, men damene kommer ikke i kø fordet. Har utallige venninder som sagt, men blir aldri noe mer enn kanskje litt klining. What should i do?

En annen ting; jeg er en gutt som blir veldig lett forelska, ofte med flere jenter samtidig. Men det er en jente jeg alltid har elsket, min kjære bestevenninde. Vi har vært bestevenner i mange år og er sammen veldig ofte. Hun er veldig pen, og drar alle gutta selvfølgelig og hun har aldri vist noen tegn til at hun har følelser utenfor vennskapet mot meg, som jeg så inderlig har. Men for litt siden klinte vi på en fest (hun slo akkurat opp med kjæresten sin) og selvfølgelig klikka følelsene mine i vinkel og klarer ikke tenke på annet enn henne. Hva skal jeg gjøre?

Hadde vært flott om PUA svarte, siden posten på en måte er svar til hans post om sjekking etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Vi har vært bestevenner i mange år og er sammen veldig ofte. Hun er veldig pen, og drar alle gutta selvfølgelig og hun har aldri vist noen tegn til at hun har følelser utenfor vennskapet mot meg, som jeg så inderlig har. Men for litt siden klinte vi på en fest (hun slo akkurat opp med kjæresten sin)

Du har egentlig svart på problemstillingen: tapt sak.

Mine venninner og jeg, vi kliner med venner, men knuller dem ikke - ei blir i lag med dem. Du har vært hennes gode venn i mange år og ingen av dere har lagt opp til noe mer enn vennskap (før kliningen, som var rett etter et break-up + på fest - telles nesten ikke). Hun ser antageligvis ikke på deg med seksuelle øyne, og det er mest sannsynlig for sent å endre på den innstillingen.

Om du er villig til å risikere en gigantisk crash and burn + hele vennskapet - begynn å flørt med henne: vennskapelig først og eskaler. Peis på med kino og la henne se du har forandret deg!

Og om det går nogenlunde bra, så kommer det antageligvis et tidspunkt hvor du skal til å spørre deg selv "passer det å kysse henne nå?". Det skal ikke forekomme, det skal være som følger: "passer-*go cavemanstyle on her ass and kiss her like you mean it*

Mine 5 cent

Lenke til kommentar

Har ikke sett denne før nå.

For meg virker det som du tar på deg en rolle som protecter i gruppen. Altså "Alphaen" uten seksuell ladning.

Tommelfingerregelen er å holde kino gående for å slippe friendzone.

Men det er garantert mindsettet ditt som stikker kjepper i hjulene for deg her. Tipper du tenker "nå må jeg være alpha, jeg har lest det fungerer" eller noe i den duren. Vel, det er vel og bra det. Alphaholdning er en viktig bit av å ha game.

Det jeg vil du skal gjøre, er å starte å behandle alle jenter som at du allerede har et seksuelt forhold til de. Flørtingen og berøringen er KEY her.

Det gode gamle PUA ordtaket gjelder her:

"Treat her like a friend, and she'll become your friend. Treat her like a lover, and she'll become your lover".

Vær han som tar på alle for å vise dominanse, så vil jentene se på deg mer som en sexworthy dude istedenfor en protecter.

Pua

Lenke til kommentar

PUA, vet du, da jeg var ute og gikk hindagen, la jeg merke til at det var ufattelig mange chicks med skikkelige beta-males! Altså, da snakker jeg kroppspråk. Inntrukket defensiv holdning, nervøse fakter, så mye ned i bakken og vekk fra dama, men også veldig lite berøring. Det var jentene som smilte, tok initiativ og berørte, mens guttene bare følte seg ukomfortable. Så jeg tenkte for meg selv at de må være dritmorsomme eller ha en umenneskelig svær penis!

Det forbauset meg ettersom jeg alltid har sett på alfa kroppspråk som veldig viktig; spesielt øyekontakt. Lager gnister omtrent med en gang.

Men, selvsagt. Jeg vet ikke om de bedrev en three-month pickup eller om de fikk ny dame i går. På basis av observasjonen sier jeg at kroppspråk er et svært nyttig verktøy for å få jenta interessert, men absolutt ikke det viktigste.

Chicks søker følelser.

We all do ;)

*Din tur*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...