Nidaroo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei! Lastet igår ned den aller nyste versjonen av SmartFTP, og må si jeg begynner å bli forbannet lei av hele programmet. Får faen hverken lastet opp, eller ned filer. Står bare og laster. Noen som eventuelt vet om hvordan man får tilbakestilt den tidligere versjonen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei!Lastet igår ned den aller nyste versjonen av SmartFTP, og må si jeg begynner å bli forbannet lei av hele programmet. Får faen hverken lastet opp, eller ned filer. Står bare og laster. Noen som eventuelt vet om hvordan man får tilbakestilt den tidligere versjonen? Hei. Gå i vinduet helt nederst, der trykker du på den "Play" knappen(se bilde under) da laster den opp alle filene dine Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har samme problem og ingenting funker. For noe dritt. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Japp.. Er bare noe bås med den nye versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå