Gå til innhold

Alternativ til HD-mottaker fra CD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om CD offisielt ikke støtter andre tunere, går det fint an å bruke andre. CD låser tuneren til kortet (dvs. at du ikke kan bruke andre kort i din tuner), men du kan fint bruke kortet i andre åpne DVB-C tunere. Det finnes feks. en rekke tv'er med innebygd DVB-C tunere, slik at man slipper ekstern tuner.

Endret av covah
Lenke til kommentar
Selv om CD offisielt ikke støtter andre tunere, går det fint an å bruke andre. CD låser tuneren til kortet (dvs. at du ikke kan bruke andre kort i din tuner), men du kan fint bruke kortet i andre åpne DVB-C tunere. Det finnes feks. en rekke tv'er med innebygd DVB-C tunere, slik at man slipper ekstern tuner.

Har du noen eksempler på slike tver som kan virke direkte mot CD ?

Lenke til kommentar

Har du noen eksempler på slike tver som kan virke direkte mot CD ?

Jeg har en slik tv, Sony Bravia KDL-32S3000. Mener dette er den billigste tv'en med DVB-C tuner, koster vel ca 7000 kr. Du må kjøpe en Conax Cam i tillegg (koster 7-800 kr) som du putter i tv'en, deretter er det tut og kjør med CD-kortet. EPG og alt funker fint, selv om layouten ikke er veldig pen.

EDIT: Jeg har ikke testet HD da jeg ikke har HD-pakka!

Endret av zurre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...