Gjest Guest_hmm_* Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har ideer til hva jeg kan skrive på et kort til dama? (Dette er bare kortet, ikke selve gaven ) 1. Gratulerer med dagen! 2. ? 3. ? 4. ? osv Må bare ha noen ideer =) Takker på forhånd for positive svar! Btw, hun er 17 om det har noe å si Lenke til kommentar
skroppen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har ideer til hva jeg kan skrive på et kort til dama? (Dette er bare kortet, ikke selve gaven ) 1. Gratulerer med dagen! 2. ? 3. ? 4. ? osv Må bare ha noen ideer =) Takker på forhånd for positive svar! Btw, hun er 17 om det har noe å si Skriv noe personlig. Du kan godt skrive at hun er søt og sånn, men dersom du trekker frem noe som er spesielt ved henne, som gjerne ikke har med utseendet å gjøre, så er det kjempesjarmerende. For da føler jenta at du legger merke til resten av henne også Feks at latteren hennes er spesiell, ( på en positiv måte seff), at hun lukter spesielt, at hun har så flott gange, at hun er flink til å ordlegge seg, er reflektert....virce versa... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noe spesielt kan også være ting du har opplevd sammen med henne. Da dere satt på stranda sent på kvelden på en sydentur? Eller noe annet (romantisk/moro) som dere har opplevd som får frem tankene hennes og slik at hun ser at du faktisk satt pris på episoden/henne og husker på den.. Skriv det du føler og vil, da blir det som regel alltid bra (...så lenge du faktisk liker henne og vil være sammen med dama). Lykke til. Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Haha. Hadde jeg sett typen min skrive på et forum om hva han skal skrive i burddagskortet mitt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Herregud:P Skriv det du føler.. ;o Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med dagen <navn> Du betyr så utrolig/meget (etc) for meg og gleder meg til tiden fremover. Litt klisjè aktig med ja, keep it going. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Haha. Hadde jeg sett typen min skrive på et forum om hva han skal skrive i burddagskortet mitt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Herregud:P Skriv det du føler.. ;o Er nok en grunn han skriver om guest Men ja, skriv noe personlig som det blir nevnt, skriv gjerne om en episode som dere har hatt sammen som har betydd noe, og skriv om noe som du har lagt spesielt merke til ved henne, noe som du kanskje ikke nevner vanligvis Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med dagen! Lykke til videre i kampen mot tyngdekraften! Koz Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Haha. Hadde jeg sett typen min skrive på et forum om hva han skal skrive i burddagskortet mitt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Herregud:P Skriv det du føler.. ;o Er nok en grunn han skriver om guest Men ja, skriv noe personlig som det blir nevnt, skriv gjerne om en episode som dere har hatt sammen som har betydd noe, og skriv om noe som du har lagt spesielt merke til ved henne, noe som du kanskje ikke nevner vanligvis "Du har pene mugger" hører vel til under den kategorien? Lenke til kommentar
Gjest girl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 "Du har pene mugger" hører vel til under den kategorien? hadde vært bedre om du hadde skrevet noe annet enn akkurat det, dette er noe du kan si henne hverdagslig. Helst burde det være noe med utseende å gjøre. det kunne f.eks være at: Det jeg liker best ved deg er ...., elr at du kjempesøt når du gjør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå