Gå til innhold

Turorials og bøker om Elements 6 på norsk

Anbefalte innlegg

Jeg har altfor dårlig tid til å lete etter info på nettet for tiden, og derfor ber jeg om litt hjelp av mine venner på Akam. Jeg har fått en forespørsel av en litt eldre dame, som har lest mine skriblerier i et nylig publisert datablad, om jeg kan anbefale noen bøker eller tutorialt på norsk til henne. Det gjelder som nevnt i tittelen Elements 6.

Selv er jeg på bar bakke her, siden jeg aldri har brukt Elements selv, og har liten interesse av det for min del. Derfor sender jeg ut et lite nødblink til dere som bruker det, og sikkert har peiling på hvor slik kan finnes.

Grazie mille på forhånd,

-PM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tutorials er det tynt med - men jeg tror noen av tutorialene til bladet DigitalFoto er laget for PSE. Bare fortell at hun tar resten av bladet med en klype salt.

Det skal være en norsk utgave av "PhotoShop Elements 5 Classroom in a book", men ikke av versjon 6.

Tom

Lenke til kommentar

Takker for svar. Det er nok slik som jeg forventet, ergo ganske tynt. Jeg får gi beskjed til min leser, men jeg tror nok at Elements 5-dok burde holde til det meste.

Takk igjen.

Skulle noen vite noe mer så tar jeg gjerne i mot andre forslag. Jeg venter et par dager før jeg sender henne en mail. Hun har nepper altfor dårlig tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liv Torill ( www.Eduke.no ) er alltid tidlig ute med oppdateringer av bøkene sine.

Jeg har undervist etter forrige bok, som var en grei og lettfattelig innføring men

kanskje ikke noe for dem som føler seg litt mer oppegående i faget/data generelt.

..som har lest mine skriblerier i et nylig publisert datablad..

PM med informasjon/faksimile mottas med glede PM!

432-4 Adobe Photoshop Elements 6 (fås i nettbutikken deres).

ISBN-NR:978-82-487-0432-4

132 sider og 39 oppgaver

Boka gir en grunnleggende opplæring i programmet Adobe Photoshop Elements 6.

* Digitale bilder

* Organizer

* Overføre bilder

* Ordne bilder

* Quick Fix

* Filter og kloning

* Lag

* Utskrift

* Sende e-post

* Fototjeneste på Internett

* Bildevisning

* Sikkherhetskopi

* Bildeformat

* Opphavsrett

* Verktøylinjer og hurtigtaster

Veiledende pris: 225,00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...