PMnormal Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har altfor dårlig tid til å lete etter info på nettet for tiden, og derfor ber jeg om litt hjelp av mine venner på Akam. Jeg har fått en forespørsel av en litt eldre dame, som har lest mine skriblerier i et nylig publisert datablad, om jeg kan anbefale noen bøker eller tutorialt på norsk til henne. Det gjelder som nevnt i tittelen Elements 6. Selv er jeg på bar bakke her, siden jeg aldri har brukt Elements selv, og har liten interesse av det for min del. Derfor sender jeg ut et lite nødblink til dere som bruker det, og sikkert har peiling på hvor slik kan finnes. Grazie mille på forhånd, -PM Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tutorials er det tynt med - men jeg tror noen av tutorialene til bladet DigitalFoto er laget for PSE. Bare fortell at hun tar resten av bladet med en klype salt. Det skal være en norsk utgave av "PhotoShop Elements 5 Classroom in a book", men ikke av versjon 6. Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bokkilden har éi bok på norsk om PSE, og den er for versjon 5.0: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...8878&rom=MP Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Takker for svar. Det er nok slik som jeg forventet, ergo ganske tynt. Jeg får gi beskjed til min leser, men jeg tror nok at Elements 5-dok burde holde til det meste. Takk igjen. Skulle noen vite noe mer så tar jeg gjerne i mot andre forslag. Jeg venter et par dager før jeg sender henne en mail. Hun har nepper altfor dårlig tid. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bli kjent med Photoshop Elements 6.o http://www.idgbooks.no/product_info.php?pr...234a3cb74de7218 Lenke til kommentar
aok Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bli kjent med Photoshop Elements 6.ohttp://www.idgbooks.no/product_info.php?pr...234a3cb74de7218 Noen som har erfaring med denne.. Er den verdt 100-lappen ? Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Elements 6 er ganske ny, det er sikkert hoved grunnen til at det ikke finnes noe bøker ennå. Får håpe boka til Scott Kelby og Matt kloskowski blir oversatt. Den engelske tittelen er The Photoshop Elements 6 Book for Digital Photographers. NB! Du finner den billigere på amazon.com Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Liv Torill ( www.Eduke.no ) er alltid tidlig ute med oppdateringer av bøkene sine. Jeg har undervist etter forrige bok, som var en grei og lettfattelig innføring men kanskje ikke noe for dem som føler seg litt mer oppegående i faget/data generelt. ..som har lest mine skriblerier i et nylig publisert datablad.. PM med informasjon/faksimile mottas med glede PM! 432-4 Adobe Photoshop Elements 6 (fås i nettbutikken deres). ISBN-NR:978-82-487-0432-4 132 sider og 39 oppgaver Boka gir en grunnleggende opplæring i programmet Adobe Photoshop Elements 6. * Digitale bilder * Organizer * Overføre bilder * Ordne bilder * Quick Fix * Filter og kloning * Lag * Utskrift * Sende e-post * Fototjeneste på Internett * Bildevisning * Sikkherhetskopi * Bildeformat * Opphavsrett * Verktøylinjer og hurtigtaster Veiledende pris: 225,00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå