steinrawr Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) vista finner ikke minnepennene jeg kobler i! den spør meg om hva jeg vil gjøre, jeg velger isntaller denne enheten, men det som skjer er at den ikke finner noe driver eller programvare til den og ber meg velge et annet valg. enheten kommer ikke opp i computer, som dere sikkert forstår. Minnepennen er en plug and play minnepenn og burde virke, men det gjør den da ikke :S hjelp? edit: jeg har en maxtor ekstern harddisk koblet i også, og maskinen finner den! Endret 19. mai 2008 av EMiRo Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Står det i "brosjyren" til minnepennen at den støtter vista? Hadde samme problemet med en mp3 jeg kjøpte. Den funka ikke når jeg kobla til en pc med vista men med xp funket den fint. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) hmm. har ikke noe brosjyre til den da. men kan jo google litt ^^, men har testet 3 minnpenner på denne PC-en, og ingen virker på vista. edit: jeg har denne pennen: http://www.imation.com/products/flash_devi...ivel_drive.html og der står det at den er kompatibel med vista. Endret 19. mai 2008 av EMiRo Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 noen som har peiling elleR? dette problemet MÅ bort med tanke på at jeg trenger USBdisken for å oppdatere bios, og for å overføre filer enklest mulig mellom maskinene mine. har forresten prøvd andre minnebrikker nå, og ingen virker! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mulig det har med at stasjonsbokstaven minnepennen har blitt tilgitt er opptatt av en annen enhet. Sjekk ut denne guiden: http://pcsupport.about.com/od/windowsvista...lettervista.htm Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 problemet er jo det at jeg ikke får brukt minnepennene, fordi vista ikke finner dem!!!!! den får jo ikke tildelt noe stasjonsnavn. for den kommer ikke opp noe sted annet enn som "ukjent enhet" på device manager....... Vista kan ikke kjøre plug and play minnebrikker...! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dersom du ikke har installert SP1 til Vista, kan du prøve å gjøre det. Uansett burde Vista finne den uten problemer, selv uten SP1 installert. Det kan være at noen driverfiler er skadet. Da er egentlig enkleste løsning å kjøre en repair install. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) jeg lurte egentli bare på om det ville utgjøre noen forskjell uten sp1?! dessuten fungerer det fortsatt ikke! Endret 27. mai 2008 av EMiRo Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 reinstallasjon av vista gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå