siDDis Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Lyden slutta å fungere på min masking bare heilt plutseleg igår kveld. Eg gjor ingenting spessielt, verken oppdaterte eller gjor nokre med innstillingane. Lyden er ikkje mutet, drivere ser ut til å være innstallert. Med LiveCD så fungerer den heilt fint. Har prøvd å reinnstallere Alsa, men utan hell. Kva kan være galt? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 - Har du sjekke hvilken lydserver som benyttes? (Heter Multimedia Systems Selector hos meg, men kjører ikke norsk Ubuntu) - Kanskje volumprogrammet er stilt inn feil? (Høyreklikk og velge Egenskaper) Lenke til kommentar
kommers Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har du sjekket /var/log/messages (dmesg) for hint om det er noe sprell ved hardwareinitialisering? Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bah, fatter ikke hvorfor Ubuntu fjernet alsaconf fra alsautils. Har savnet den et par ganger selv. Kos deg: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=205449 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Vell har prøvd meg fram nå igår og idag utan resultat. Tok ein reinstall som fungerte fint...bortsett frå at Bluetooth'en er ikkje heilt god nå :/ Men det kan eg ijallefall overleve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå