Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir du svett i hånden?


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Svettehånden

Var med ei for litt siden som det ble det litt kosing med, var ikke så ille da. Men det var liksom ikke så seriøst så jeg var litt mere avslappet.

Men fant ut at kiling er en fin start da, få bryti den første "sperra" på en måte :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestemanden

Svetter som faen i hendene selv, men har vært i et fast forhold i to år, så det kan se ut til at hun ikke synes det er så farlig ;) Etter en lang arenakamp i wow er det ikke sjelden at det er vått på bordet (dvs rundt musen og der jeg holder på tastaturet) der hendene har vært plassert i kampens hete! Men som en annen foreslo, stryk hun på armen med fingertuppene, dette er noe alle jenter liker.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Bivirkningen av strømbehandlingen er smertefull behandling i 30 minutter hver dag i 2 uker. I tillegg blir hendene dine så tørre at huden flasser av - lenge. Så det er best å lære seg til å leve med det. Later man som det er naturlig og at du ikke er flau over det bryr hun seg nok ikke.

Interessant det du skriver her. Jeg har tidligere opplevd at svetten har forsvunnet når jeg ikke tenker over den lengre, eller har gitt blaffen. Husker jeg hadde et forhold der jeg bare måtte glemme at jeg svettet i hendene. Det gikk faktisk over mens jeg var sammen med henne. Det virker som om det har mye med situasjon og generell angst å gjøre (i alle fall i mitt tilfelle).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...